افزایش آمار فوت ناشی از حوادث کار در هفت ماهه امسال

سلیمانپور از افزایش آمار فوت ناشی از حوادث کار در هفت ماهه امسال در استان اصفهان خبر داد و گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۰نفر افزایش داشته است.

«علی سلیمانپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به کاهش آمار مراجعین  به دلیل نزاع در هفت ماهه امسال گفت:  بیشترین علل فوت در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی و برخورد جسم سخت بوده است.

 

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه در ۷ ماهه سال جاری تعداد ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند، افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل معادل ۱۰.۲ درصد کاهش یافته و این در حالی است که مراجعان به دلیل نزاع ۳۵ درصد از حجم مراجعان معاینات بالینی مراکز پزشکی قانونی استان را تشکیل می دهند.

وی با بیان مسمومیت پنج مرد و یک زن اصفهانی با قرص برنج در ۷ ماهه سال جاری، ابراز داشت: در ۷ ماهه سال جاری آمار اجساد معاینه شده در مراکز پزشکی قانونی استان با تشخیص علت مرگ مسمومیت با قرص برنج، ۶ نفر بوده که نسبت به مسمومیت ۱۴ نفر در مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

 

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: متوفیان مسمومیت با قرص برنج در سال جاری ۵ مرد و ۱ زن هستند، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته ۲ زن و ۱۲ مرد بودند.

 

وی خاطرنشان کرد: از کل مراجعان نزاع تعداد ۸ هزار و ۷۹۱ نفر زن و ۱۶ هزار و ۶۵۸ نفر مرد بوده اند.

 

سلیمانپور یادآور شد: در  مدت مشابه سال قبل ۲۸ هزار و ۳۳۹ نفر به دلیل نزاع  به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که ۹ هزار  و ۸۲۰ نفر زن و ۱۸ هزار و ۵۱۹ نفر مرد بودند.

 

افزایش آمار فوت ناشی از حوادث  کار در هفت ماهه امسال

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان همچنین با اعلام اینکه در ۷ ماهه امسال تعداد ۶۲ نفر (همگی مرد) به دلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز پزشکی قانونی استان مورد معاینه قرار گرفتند، گفت: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۰نفر (همگی مرد) افزایش داشته است.

به گفته وی، بیشترین علل فوت در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی و برخورد جسم سخت بوده است.

کد خبر 996592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha