مشارکت کانون‌های مساجد در طرح سردار شهید «قاسم سلیمانی»

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: کانون های مساجد با همکاری پایگاه های بسیج در اجرای طرح سلامت محور سردار شهید «قاسم سلیمانی» مشارکت خواهند کرد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کانون های مساجد با همکاری پایگاه های بسیج در اجرای طرح سلامت محور سردار شهید «قاسم سلیمانی» مشارکت خواهند کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این طرح با هدف مهار و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برنامه ریزی شده و همزمان با هفته بسیج در سراسر کشور اجرایی می شود.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: در این طرح بسیجیان با مراجعه به درب منازل اقدام به غربالگری افراد منزل نسبت به بیماری کرونا خواهند کرد و در صورت شیوع این بیماری در افراد آن منزل آنها را به خانه های بهداشت محل معرفی و در صورت نیاز نیز بسته های معیشتی در بین این خانواده ها توزیع خواهند کرد.

 

سقاء افزود: این طرح با هدف حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا برنامه ریزی شده و فعالان کانون های مساجد نیز در کنار بسیجیان همکاری لازم را در خصوص خواهند داشت.

 

وی تاکید کرد: امیدواریم با اجرای این طرح و حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا به صورت هدفمند شاهد کاهش بیش از پیش این بیماری در سطح جامعه باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: بسیج بزرگترین ظرفیت برای همدلی در چنین اقدام های خودجوش و کمک رسانی به افراد جامعه است و این طرح می تواند بستر مناسب همکاری با پایگاه های بسیج در سطح محلات باشد.

 

سقاء خاطر نشان کرد: همدلی و همکاری بسیج و کانون های مساجد یکی از توصیه های اکید مقام معظم رهبری است که در این طرح به خوبی دیده می شود.

 

کد خبر 996597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha