خدمت به مردم وظیفه ای سنگین بر دوش همگان است

حجت الاسلام سرلک، بر ضرورت خدمت خالصانه و صادقانه تأکید کرد و گفت: خدمت به مردم وظیفه ای سنگین بر دوش همگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«مهدی سرلک»، امروز(4آذر) در دیدار با شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری الیگودرز ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسن عسکری(ع) و گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: همه ما در پیشگاه خدا، مردم و قانون مسئول هستیم.

 

امام جمعه الیگودرز با تأکید بر خدمت خالصانه و صادقانه، خاطرنشان کرد: باید فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشماریم و برای خدا تا سرحد توان از هیچ خدمتی به مردم دریغ نکنیم.

 

وی با بیان اینکه رضایت خداوند در جلب رضای خلق خدا است، افزود: خیر و سعادت دنیا و آخرت همه ما در خدمت به مردم است، با وحدت و همدلی باید برای رفع مشکلات مردم و جامعه گام برداریم.

 

حجت الاسلام سرلک عنوان داشت: اگر برای خدا به مردم خدمت کنیم در دنیا و آخرت روسفید و سربلند هستیم، در غیر این صورت دچار خسران دنیا و آخرت خواهیم بود.

 

امام جمعه الیگودرز شورای شهر را وکلا و منتخبان مردم دانست که مردم به آنها اعتماد کرده اند و گفت: باید قدر این اعتماد را بدانند و در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

 

حجت‌الاسلام سرلک از مجموعه شورا و شهرداری خواست ضمن تکریم ارباب رجوع و رفع موانع و مشکلات از سر راه مردم، پرداخت حقوق کارگران، اتمام پروژه های نیمه تمام و زیباسازی فضای عمومی شهر را در اولویت برنامه ها قرار دهند.

کد خبر 996606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha