برگزاری جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در کانال مجازی کانون شهید مطهری همدان

زنگنه، از برگزاری جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در کانال مجازی کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) همدان خبر داد.

«خدیجه زنگنه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسن عسگری (ع)  گفت: به خاطر شیوع ویروس کرونا امسال جشن میلاد امام حسن عسگری (ع) در کانال مجازی کانون برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری همدان افزود: مولودی خوانی، بارگزاری سخنرانی در مورد سبک زندگی اسلامی و  بیان نکات اخلاقی از برخی برنامه های کانال مجازی کانون است.

 

وی ادامه داد: امامان معصوم (ع) درس های آموزنده ای در رفتار، کردار و برخوردهای خود برای شیعیان به جای گذاشته اند و آن ارتباطی که شیعه باید در ابعاد مختلف از جمله معنوی  با این بزرگواران داشته باشد، الگوی در زندگی افراد است.

 

وی بیان کرد: درس هایی که امروز مسئولان ما می توانند از ائمه اطهار (ع) و به خصوص امام حسن عسگری(ع) بیاموزند در همین ارتباطات و آگاهی از وضع عمومی جامعه است که متناسب با آگاهی از وضع عمومی جامعه در حد توان باید تلاش کنند، برای رفع مشکلات و کاستی های موجود و نیازهای مردم در جامعه و اقشار گوناگون درک کنند و به آنها پاسخ دهند.

 

زنگنه گفت: امام حسن عسکری(ع) در همان شرایط محدودیت نیز برای رفع مشکلات زندگی مردم تلاش می کردند و اقشار ضعیف و آسیب پذیر در جامعه همواره مورد توجه امام (ع) بودند.

 

وی گفت: حضرت امام حسن عسکری(ع)، مثل اجداد بزرگوارش از نظر علم و عمل، رهبری، مجاهدت و خیرخواهی امت جدش رسول اکرم(ص) در زمان خود درخشید و  محبت و ولایت مردم نسبت به آن بزرگوار روز به روز سرعت بیشتر پیدا می کرد.

 

 

کد خبر 996687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha