برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع شهر و روستای من در جلفا

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا از برگزاری مسابقه عکاسی با استفاده ار گوشی های تلفن همراه و بامحوریت شهر و روستای من درشهرستان جلفا خبر داد.

«پروین قبادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، اظهار داشت: این مسابقه هنری با هدف معرفی و شناساندن زیبایی های شهرستان جلفا با محوریت های فرهنگ و هنر، معماری، طبیعت و همچنین موضوعات اجتماعی برگزار خواهد شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا افزود: بر اساس شرایط و مقررات مسابقه عکاسی؛ شرکت برای عموم آزاد است ،و ابزار عکاسی مورد استفاده منحصراً گوشی های تلفن همراه خواهد بود. آثار ارسالی حتما باید از فضای شهرستان جلفا به ثبت رسیده باشند.

قبادی با اشاره به دیگر مقررات مسابقه عکاسی خاطرنشان کرد: هرگونه ویرایش نرم افزاری در عکس‌ها و استفاده از لوگو در عکسها ممنوع است و هر شرکت کننده می تواند حداکثر 4 اثر ارسال کند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا با بیان اینکه این مسابقه هنری به همت انجمن هنرهای تجسمی شهرستان در حال برگزاری است. افزود: آثار ارسالی در قالب نمایشگاه گروهی معرفی خواهد شد و به آثاری که به مرحله نمایشگاهی راه یابند گواهی شرکت در نمایشگاه صادر خواهد شد. 

این مقام مسئول ضمن دعوت از هنرمندان برای ارسال آثار بصری خود به شماره پیام رسان 09144929232اعلام کرد: مبنای داوری بر پایه موضوع عکسها خواهد بود و جوایزی نقدی به همراه لوح تقدیر به برگزیدگان اعطا خواهد شد. 

گفتنی است، شرکت کنندگان تا 13 آذر فرصت دارند در این رقابت هنری شرکت کنند و آثار خود را ارسال کنند و همزمان با شب یلدا اسامی برگزیدگان اعلام خواهد شد. 

کد خبر 996702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha