لبیک كانون‌های مساجد خراسان جنوبی به رزمایش مواسات/۱۲۰۰ بسته گوشت میان نیازمندان توزیع می شود

حجت الاسلام سبزه کار گفت: یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت در بین نیازمندان استان توسط کانون های مساجد خراسان جنوبی با مشارکت موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا توزیع می شود.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار کرد: شیوع کرونا ویروس موجب مختل شدن بازار کسب و کار در سطح جامعه شده و زندگی روزمره مردم به خصوص نیازمندان را دچار مشکل کرده است.

 

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بچه های مسجد در ماجرای کرونا دست به کار شدند تا برخی نیاز‌های افراد نیازمند را با حفظ آبروی اشخاص در این دوران سخت کرونایی بر آورده کنند، گفت: شرایط فعلی یک امتحان الهی است و همه ما باید در این کار خیر پیشقدم شویم تا از این مرحله نیز با سربلندی عبور کنیم.

 

 

 

وی از توزیع یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت گرم گوسفندی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان در بین نیازمندان استان خبر داد و افزود: توزیع بسته های گوشت نذری ۲ کیلوگرمی بین نیازمندان استان با مشارکت کانون های مساجد استان، موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا از فردا آغاز می شود.

 

 

 

حجت الاسلام سبزه کار ادامه داد: در راستای کمک‌های مومنانه با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و به صورت محله محور نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا شناسایی شده اند که در این مرحله بسته‌های گوشت گرم بین نیازمندان شهرستان بیرجند، قاین، نهبندان، درمیان، خوسف و سربیشه توزیع خواهد شد.

 

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی بیان کرد: این طرح با هدف کمک به نیازمندان در ماه مبارک ربیع الثانی و لبیک به طرح مواسات و کمک های مومنانه مورد تاکید مقام معظم رهبری صورت می گیرد.

 

 

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تا کنون طی هشت مرحله بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت از این طریق توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان جنوبی در بین نیازمندان توزیع شده است.

کد خبر 996713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha