خاطرات کتب دفاع مقدس را در قالب آثار هنری به فضای مجازی عرضه می کنیم

سرهنگ باقری گفت: کتاب به عنوان یک منبع مادر است اما این نکته خیلی مهم است که قطعات کتب تبدیل به کلیپ، موشن و آثار بسیار زیبا و اثرگذار شده و در فضای اثرگذار مجازی انتشار داده بشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ حسین باقری سه شنبه (4 آذر) در رونمایی از مجموعه کمیک موشن(روایت عطش از سری روایات سوزناک کتاب بچه های حاج قاسم) در موزه دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مهمترین پیام این رونمایی در واقع پرده برداری از زوایای اثرگذار کتب دفاع مقدس و تبدیل این روایات اثرگذار به آثار هنری و انتشار و توزیع گسترده آن در فضای مجازی است.

 

 

 

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: این رونمایی آغاز یک رونمایی هست و تا پایان سال از این دست برنامه داریم تا ده ها کمیک، موشن گرافیک، کلیپ و سایر آثار اثرگذاری که امروز در فضای مجازی مؤثر است از کتب دفاع مقدس تولید کرده و در فضای مجازی منتشر کنیم.

 

 

 

وی افزود: اولویت کار را هم یاران حاج قاسم گذاشتیم زیرا حاج قاسم الان یک چهره بین المللی است و یک فرصت خوب و ظرفیت عظیمی در استان کرمان ایجاد شده که ذیل مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بتوانیم یاران صدیق حاج قاسم را نه تنها در استان بلکه به دنیا معرفی کنیم و فرصت بسیار بزرگی است که بتوانیم به یاری الهی این کار را تحت عنوان پروژه ای با نام «یاران حاج قاسم» انجام دهیم که امروز کلید و شروع آن را به شکل رونمایی زدیم.

 

 

 

سرهنگ باقری ادامه داد: متاسفانه ما از یک کتاب رونمایی می کنیم و دیگر توجه نداریم کسی به آن نگاه می کند یا خیر؛ در صورتی که مقام معظم رهبری از کتب دفاع مقدس به عنوان گنجینه یاد می کنند؛ گنجینه ای که شاید در اختیار هیچ کشور دیگری در دنیا نیست.

 

 

وی با بیان اینکه خاطرات اثرگذار دفاع مقدس دارد لابه لای این کتب خاک می خورد، اظهار کرد: خاطرات و روایات دفاع مقدسی که فکر نمی کنم حتی در خود استان در جریان این روایات مؤثر باشند به خصوص در دوران جنگ تحمیلی اقتصادی که دشمن به دنبال گرفتن اراده و انگیزه ها است.

 

 

 

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: امروز مهمترین کار دشمن این شده که روایات تحریفی از کشور ارائه کند، راست را دروغ جلوه دهد و از کوچکترین مسئله، حاشیه برای کشور درست کند و واقعاً ما این گنجینه عظیم را داریم اما آنطور که باید و شاید از آن استفاده نمی کنیم.

 

 

وی خاطر نشان کرد: اگر این روایات را همه مردم و به خصوص نسل جوان، نوجوان ببینند و بشنوند، بسیار خوب است و امروز فساد در فضای مجازی غوغا می کند و هدف ما این است که کمک کنیم تا نوجوانان و جوانان از منجلابی که متاسفانه مدیریت آن دست خارج از کشور است، نجات دهیم و بتوانیم این گنجینه عظیم را روانه فضای مجازی کنیم تا جوان ما کمتر آسیب ببینند.

 

 

 

سرهنگ باقری با بیان اینکه معتقد هستیم باید قطعات این کتب تبدیل به موشن شوند و در فضای اثرگذار مجازی انتشار داده بشوند، گفت: کتاب به عنوان یک منبع مادر است اما این نکته خیلی مهم است که قطعات کتب تبدیل به کلیپ، موشن و آثار بسیار زیبا و اثرگذار بشوند و اگر بتوانیم این آثار را در فضای مجازی منتشر کنیم ک به خوبی آن ها را در قالب آثار هنری روانه فضای مجازی کنیم، بسیار خوب است و باید این کار مستمر شود.

کد خبر 996715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha