برگزاری مسابقه دلنوشته ای به یک بسیجی

ظهیری از برگزاری مسابقه دلنوشته ای برای یک بسیجی همزمان با هفته بسیج خبر داد.

«علی ظهیری» ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی دوران هشت سال دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: تبیین فرهنگ بسیجی و ایثار و شهادت و ترویج آن در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حمزه سید الشهدا (ع) مسجد جامع روستای راوه با تاکید بر اینکه این فرهنگ باید از دوران کودکی در بین افراد نهادینه شود، افزود: هفته بسیج فرصت مناسبی برای این امر است که کانون فرهنگی در این زمینه فعالیت های گسترده ای را انجام می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری پایگاه بسیج امام علی (ع) روستای راوه، کانون فرهنگی هنری حضرت حمزه سیدالشهدا و مدیریت محترم مدرسه ابتدایی حضرت فاطمه (س) در حال برگزاری است، ادامه داد:مسابقه دلنوشته ای برای یک بسیجی، ویژه مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه است.

 

ظهیری ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را تا تاریخ 5 آذر ماه به شماره همراه آقای طالبی معاون پرورشی در پیام رسان های اعلام شده و یا به شماره 09187661595 (میثم براتی ) در برنامه شاد ارسال نمایید.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حمزه سیدالشهدا(ع) افزود: همزمان با ایام هفته بسیج 10 برنامه محوری با همکاری حوزه مقاومت المهدی(عج) کانون، دهیاری و شهواری اسلامی و آموزشگاه ابتدایی حضرت فاطمه (س) برگزار می شود.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت افراد، گفت: بیشتر برنامه ها و مسابقات به دلیل شرایط این روزها در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

ظهیری برگزاری مسابقه فوتبال دستی، دیدار با خانواده معظم شهدا به صورت محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی، ارائه بروشورهای بهداشتی پیشگیری از کرونا در فضای مجازی و بین اهالی روستا، برگزاری ختم صلوات مجازی به نیت شفای بیماران، گلباران گلزار شهدا، برگزاری مسابقه کتابخوانی بسیج مدرسه عشق ویژه عموم و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع بسیج، ایثار، شهادت ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی را از جمله برنامه های گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد.

کد خبر 996746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha