راه اندازی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آموزش و پرورش

رزاقی از راه اندازی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، همزمان با هفته بزرگداشت بسیج آیین افتتاحیه دومین طرح ملی لاله های روشن و یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی به صورت ویدیو کنفرانس در بستر شبکه شاد امروز چهارم آذر ماه برگزار شد.

 

در این مراسم، «علیرضا کاظمی»، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می تواند تحقق سند تحول را آسان کند.

 

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید انتقال دهیم، ادامه داد: برنامه هایی همچون جشنواره لاله های روشن باید به یک برنامه پایدار تبدیل شود.

 

کاظمی بیان کرد: باید تمام استان ها به برنامه هایی همچون یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگی بیشتر بپردازند و همچنین طرح لاله های روشن نیز نقاط ضعف و قوت آن شناسایی شود تا با عملکرد بهتر و با استفاده از فضای مجازی در مدارس اجرا کنیم.

 

راه اندازی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آموزش و پرورش

 

همچنین در این مراسم، «محمدرضا رزاقی» با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: اجرای طرح لاله های روشن برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که در راستای بیانات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر مقاومت، جهاد و شهادت است.

 

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در آموزش و پرورش راه اندازی کرده ایم که به زودی دستورالعمل آن ارسال می شود و فرهنگ سازی ایثار و شهادت از برنامه های شاخص ما است.

 

وی بیان کرد: باید دیدگاه و خاطرات خانواده شهدا را ترویج دهیم چرا که توجه به جامعه ایثارگران و ترویج فرهنگ شهادت دارای اهمیت است.

کد خبر 996768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha