معرفی کانون هلال احمر علوم پزشکی جهرم به عنوان کانون برتر دانشجویی کشور

جعفرنژاد گفت: کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی جهرم به عنوان کانون دانشجویی برتر کشور معرفی شد.

«رامین جعفرنژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی جهرم از فعال ترین کانون های دانشجویی دانشگاه است که موفق به کسب مقام برتر در جشنواره کشوری کانون های دانشجویی برتر هلال احمر شده است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر جهرم افزود: این کانون دانشگاه توانسته با جذب ۲۰۰ فعال دانشجویی، فعالیت های مهم و  بشر دوستانه زیادی در کارنامه خود ثبت کند.

 

وی بیان کرد: آموزش های امدادی، برگزاری کارگاه های کمک های اولیه، تزریقات، برگزاری مانور زلزله و طرح پیمان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و غیره از فعالیت های مهم کانون هلال احمر دانشگاه بوده است.

 

به گزارش شبستان، در جشنواره انتخاب کانون‌های دانشجویی برتر هلال احمر وزارت بهداشت ۴۱ کانون از مجمع کانون‌های هلال احمر وزارت بهداشت شرکت کرده و آثار خود را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و طبق شیوه‌نامه آثار در ۲ مرحله ارزیابی شده است.

 

این جشنواره به همت اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت و با همکاری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با هدف ارزش گذاری زحمات دبیران برجسته کانون‌های دانشجویی هلال احمر وزارت بهداشت و تلاش برای معرفی دبیران و کانون‌های کوشا و فعال در سطح ملی برگزار شده است.

کد خبر 996807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha