اصناف شیراز در تعطیلی واحدهای تجاری برای مقابله با کرونا احساس مسئولیت مطلوبی داشته اند

فیروزی گفت: همکاری و احساس مسئولیت اصناف شیراز در تعطیلی واحدهای تجاری برای مقابله با کرونا و اجرای صحیح محدودیت های هوشمند قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هومن فیروزی»، امروز (سه شنبه 4 آذر) از تداوم بازرسی و نظارت بر اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها در شهرستان شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: تیم های ۱۲ گانه گشت مشترک بازرسی با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی شهرستان با هدف  نظارت بر روند اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها تشکیل شده است.

رئیس کمیته نظارت و بازرسی ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان شیراز افزود: این تیم ها با دستور فرماندار شیراز و از اول آذر جاری تشکیل شده اند که در شیف صبح و عصر به رصد اصناف شهرستان شیراز در مناطق 11 گانه و شهر صدرا می پردازند.

وی اضافه کرد: در سومین روز از شروع این طرح با بازدید از واحدهای صنفی در سطح شیراز با حضور تیم بازرسی متشکل از نمایندگان بهداشت، اتاق اصناف، سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، اماکن  و نیروی انتظامی با جدیت با واحدهای متخلف برخورد شد.

فیروزی با اشاره به 2 هفته تعطیلی اصناف بیان کرد: گروه های 2، سه و چهار به مدت 14 روز تعطیل خواهند بود و بازرسان اصناف گزارش تخلفات در این زمینه را به فرمانداری و سایر دستگاه های مربوط ارسال خواهند کرد.

وی با تشکر از همکاری اصناف شیراز گفت: همکاری و احساس مسئولیت اصناف شیراز در تعطیلی واحدهای تجاری برای مقابله با کرونا و اجرای صحیح محدودیت های هوشمند قابل تقدیر است.

فیروزی تاکید کرد: از زحمات گروه بازرسی و دستگاه های مرتبط در در این 2 هفته نیز تشکر می کنیم و امیدواریم همراهی مردم و اصناف در این محدودیت ها موجب کاهش شیوع و مرگ و میر ناشی از کرونا شود.

کد خبر 996816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha