پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه «پردیس تئاتر نصر» در منطقه ۱۱ شهرداری شیراز

تذروی گفت: پروژه «پردیس تئاتر نصر» در منطقه ۱۱ شهرداری شیراز پیشرفت ۴۰ درصدی داشته است و مصداقی از توجه به انسان محوری در منطقه کمتر برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد تقی تذروی»، امروز (سه شنبه 4 آذر) در بازدید از پروژه «پردیس تئاتر نصر» در منطقه ۱۱ شهرداری شیراز گفت: در سالهای اخیر با اجرای پروژه های شهری در مناطق کمتر برخوردار شهر شیراز شاهد تحقق اسنان محوری بوده ایم.

ناظر شورای شهر شیراز در منطقه ۱۱ شهرداری شیراز افزود: هدف از اجرای این طرح‌های انسان‌محور توسعه متوازن و رفع تبعیض در شهر شیراز بوده است.

وی اضافه کرد: پروژه «پردیس تئاتر نصر» در منطقه ۱۱ شهرداری شیراز قابلیت گنجایش ۴۰۰ نفر همزمان در سالن‌های مختلف را دارد و مجهز به یک هزار و 200 متر فضای جانبی برای سایر فعالیت‌های هنری و فرهنگی و سه هزار و 500 متر زیر بنا است.

تذروی با اشاره به پیشرفت 40 درصدی این پروژه بیان کرد: هفته گذشته نیز شاهد کلنگ‌زنی زورخانه خیرساز پودنک در منطقه 11 شهرداری شیراز بوده ایم و اجرای پارک «ورزش و سلامت» در سراسر محلات این منطقه نیز موجب توسعه این منطقه کمتر برخوردار خواهد شد.

کد خبر 996817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha