کتاب «چکیده مقالات همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» منتشر شد

عابدی از انتشار کتاب «چکیده مقالات همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» در ۳۲۴ صفحه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی ، عباسعلی عابدی گفت: کتاب «چکیده مقالات همایش مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به چاپ رسیده است.

 

وی گفت: این کتاب دربرگیرنده چکیده مقالات ارسال شده به نخستین همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن است که به کوشش حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق یوسفی مقدم و حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی محمدی  در قالب 9 فصل در 324 صفحه ارائه شده است.

 

رئیس اداره پژوهش پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان اینکه 160 چکیده مقاله در این کتاب منتشر شده است، تصریح کرد: از نقاط قوت این چکیده مقالات می‌توان به تنوع عناوین در موضوعات و ابعاد مختلف مقاومت اسلامی اشاره کرد.

 

وی با بیان اینکه کتاب «چکیده مقالات همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» در تیراژ 300 نسخه منتشر شده است، افزود: این کتاب در حاشیه همایشی منتشر می‌شود که هدفش نظریه پردازی و گفتمان سازی برای مقاومت است، لذا این کتاب و انتشار کتاب مجموعه مقالات همایش مقاومت اسلامی از نگاه قرآن در آینده نزدیک، زمینه مناسبی را برای تحقیقات و پژوهش‌های علمی  فراهم می‌سازد.

 

عابدی خاطرنشان کرد: همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» در روزهای 29 شهریورماه الی 3 مهرماه 1399 به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و مرکز همکاری های علمی و بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به صورت مجازی برگزار شد.

کد خبر 996903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha