توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی همزمان با میلاد امام حسن عسکری (ع) میان خانواده های آسیب دیده از کرونا

سهرابی گفت: همزمان با میلاد امام حسن عسکری (ع) تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی به همت انجمن ام اس جهرم تهیه و میان خانواده های آسیب دیده از کرونا توزی شد.

«کامبیز سهرابی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم،با اشاره به برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه انجمن ام‌اس جهرم به مناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع) گفت: به مناسبت گرامیداشت میلاد امام حسن عسکری (ع) رزمایش همدلی و کمک مومنانه به همت خیرین انجمن ام اس جهرم برگزار شد.

 

مدیرعامل انجمن ام اس جهرم افزود:‌ در این رزمایش ۵۰۰ بسته با کمک خیران بین خانواده‌های آسیب دیده کرونا  توزیع شد.

 

وی بیان کرد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن رب گوجه، ماکارونی و سویا به ارزش هر کدام حدود یک میلیون ریال و در مجموع ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

 

سهرابی با اشاره به برگزاری این رزمایش به همت انجمن ام اس جهرم از ابتدای شیوع کرونا تا کنون عنوان کرد: در سه مرحله قبل سبد غذایی به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بین ۴۵۰ خانواده آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

 

وی با قدردانی از حمایت خیران در اجرای این طرح، اذعان کرد: امیدواریم همچنان شاهد بارش این مهر و مهربانی به انجمن ام اس شهرستان جهرم توسط خیران و همشهریان باشیم.

 

مدیرعامل انجمن ام اس جهرم در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان گرانقدر می‌تواند با پرداخت هدایای خود به شماره حساب 0107093068009 و  شماره کارت 6037691990206302 به‌نام انجمن خیریه و حمایت از بیماران ام اس جهرم، به این انجمن یاری برسانند.

کد خبر 996956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha