گام سوم نهضت «کمک مؤمنانه»/ اهداء ۵۴۱ جهیزیه و توزیع ۵۴ بسته معیشتی در خراسان جنوبی

قاسمی گفت: در مرحله نخست گام سوم نهضت کمک مومنانه توزیع ۵۴ هزار و ۱۳۶ بسته معیشتی، ۲ هزار و ۸۶۶ بسته بهداشتی آماده سازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» صبح امروز (۵ آذر) در نشست آغاز گام سوم کمک های مومنانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری از نیمه شعبان سال گذشته تاکنون طی دو گام اساسی در ۶ مرحله اجرا شده است.

 

 

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: گام سوم کمک‌های مومنانه برای نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا که همزمان با ماه ربیع الاول در این استان آغاز شد، تا پایان سال جاری ادامه دارد.

 

 

 

وی ادامه داد: طی دو مرحله نخست رزمایش مومنانه تاکنون در سطح استان بیش از  ۱۰۹ میلیاد تومان کمک نقدی جمع آوری شده است.

 

 

 

قاسمی با بیان اینکه حدود ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض الخسنه پرداخت شده است، افزود: توزیع بسته های معیشتی گام سوم نهضت مومنانه از فردا آغاز می شود و تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت.

 

 

 

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مرحله دوم از گام سوم نهضت کمک مومنانه در دی ماه مصادف با دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مرحله سوم نیز در بهمن ماه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و مرحله آخر نیز در اسفندماه اجرا می شود.

 

 

 

وی بیان کرد: در مرحله نخست گام سوم نهضت کمک مومنانه ۵۴ هزار و ۱۳۶ بسته معیشتی و ۲ هزار و ۸۶۶ بسته بهداشتی برای توزیع در بین نیازمندان استان آماده سازی شده است.

 

 

 

قاسمی از آزادسازی ۲۵ زندانی جرائم غیر عمد استان تا پایان آذرماه خبر داد و افزود: همچنین پرداخت ۷۸۹ تسهیلات اشتغالزایی، توزیع ۱۳ هزار و ۱۳۲ بسته لوازم التحریر، توزیع ۶۳۲ تبلت و وسایل کمک آموزشی، ۵۴۱ سری جهیزیه انجام خواهد شد.

 

 

کد خبر 996970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha