توسعه خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی آذربایجان شرقی / آغاز اجرای طرح ۳۰۷۰

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: لازمه بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری سازمان، ثبت نام در سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «جعفر سمساری» امروز در نشست با اعضای هیات مدیره مجمع نمایندگان کارگران استان امید و اطمینان به آینده در نیروی کار را لازمه توسعه هر کشور و‌ تضمین کننده امنیت و عدالت اجتماعی دانست.

مدیرکل تامین اجتماعی استان، ضمن گرامیداشت سالروز تصویب قانون کار، ارایه خدمات عادلانه با جامعه ذینفعان و ایجاد تعادل بین مطالبات جامعه کارگری و کارفرمایی را از کارکردهای سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح سی هفتاد در سازمان تامین اجتماعی، اذعان داشت: در قالب این طرح تا پایان بهمن‌ماه سال جاری از 30 خدمت غیرحضوری سازمان رونمایی خواهد شد که در پی آن بیش از 70 میلیون بار مراجعه حضوری به شعب کاهش خواهد یافت.

سمساری با تاکید بر اینکه لازمه بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری سازمان، ثبت نام در سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir است، افزود: همراهی و همکاری شرکای اجتماعی بویژه جامعه کارگری در راستای اطلاع رسانی و نهادینه شدن خدمات غیرحضوری بسیار حائز اهمیت است.

همچنین داود صباغی، معاون تعهدات بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی نیز در این نشست با تاکید بر استفاده مخاطبین از خدمات غیرحضوری، از محدودیتهای کرونایی از ابتدای آذر ماه خبر داد و تصریح کرد: با اعمال این محدودیت‌ها و با توجه به کاهش حجم کارکنان، برخی فعالیت های سازمان از جمله برگزاری هیات های بدوی و تجدید نظر, معاینات و کمیسیون های پزشکی و بازرسی های بیمه شدگان و کارگاه‌ها به صورت موقت متوقف و یا محدود خواهد شد و انتظار می رود در زمان اعمال این محدودیتها، ضمن عدم مراجعه غیرضرور به شعب و واحد‌های اجرایی، تا حد امکان از خدمات غیرحضوری سازمان استفاده نمایند

بیت اله حسینی‌زاد، رییس مجمع نمایندگان کارگران استان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از همراهی سازمان تامین اجتماعی با جامعه کارگری، گزارشی از گستره و عملکرد مجمع نمایندگان کارگران استان را تشریح نموده و بر توسعه خدمات غیرحضوری سازمان علی الخصوص در دوران شیوع بیماری کرونا تاکید نمود.

کد خبر 997048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha