اولین جشنواره عکس استانی «شکوه نماز» برگزار می شود

همتی گفت: اولین جشنواره عکس استانی «شکوه نماز» در راستای تبیین مفاهیم متعالی نماز با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

«قاسم همتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اولین جشنواره عکس استانی «شکوه نماز» در راستای تبیین مفاهیم متعالی نماز با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل ادامه داد: نیایش و پرداخت به مضامین ارزشی آن ها با نگاهی ویژه و عمیق از طریق زبان خلاقانه تصویر و هنر عکاسی موجود در بین هنرمندان استان

 

وی ابراز کرد: اولین جشنواره «شکوه نماز» با هدف ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی و شناسایی و معرفی استعدادهای برتر در عرصه عکاسی دینی برگزار می شود.

 

همتی گفت: اولین جشنواره عکس استانی «شکوه نماز» با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، انجمن هنر های تجسمی، دفتر امام‌جمعه شهرستان اردل و با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل بابیان اینکه عکاسی روایی مستند و آماتور از بخش های جشنواره «شکوه نماز» است افزود: شرکت در این جشنواره برای همه عکاسان استان آزاد است و علاقه مندان می توانند در هر بخش ۸ قطعه عکس ارسال کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل آخرین مهلت شرکت در این جشنواره را ۳۰ آذر ماه جاری عنوان کرد و ادامه داد: علاقه مندان باید آثار خود را به آدرس شهرستان اردل، خیابان علامه طباطبایی، روبروی فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل تحویل دهند و یا از طریق پست الکترونیک ardal@farhanggmail.ir ارسال کنند.

 

خاطرنشان می شود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شمار ۰۳۸۳۴۳۴۲۳۲۳ تماس بگیرند.

 

کد خبر 997117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha