توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی

ملک حسینی گفت: به مناسبت هفته بسیج و در قالب رزمایش مواسات و همدلی ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده به همت بسیج توزیع شد.

«حسن ملک حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان از  توزیع 20 هزار بسته معیشتی در استان گلستان به همت بسیج خبر داد و گفت: افراد و مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا، مشاغلی که دچار آسیب اقتصادی شده‌اند و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در اولویت خدمت‌رسانی بسیج قرار دارند.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی تا دهه فجر و ایام نوروز ادامه خواهد داشت و به همت بسیجیان و خیران در تلاش هستیم که بتوانیم دغدغه های مردم را کاهش دهیم.

 

ملک حسینی یادآور شد: بسیج نیز از آغاز شیوع کرونا با ضدعفونی معابر، تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، گان، برشور اطلاع رسانی و اجرای طرح غربالگری نسبت به مقابله و پیشگیری از کرونا اقدام کرده است.

 

وی افزود: برنامه های دیگری نیز در راستای خدمت رسانی به مردم استان در دست اقدام است که می توانیم به تهیه و توزیع جهیزیه بین زوج های نیازمند و تهیه کارت هدیه اشاره کرد.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان  بیان کرد: در بحث سیل سال گذشته نیز 32 هزار نفر  در قالب گروه جهادی در منطقه سیل زده حضور یافتند و در سطح استان دو هزار و 45 واحد مسکونی توسط بسیجیان احداث و مرمت شد و در طول یک سال و نیم گذشته بسجیان در مناطق سیل زده نسبت به خدمات رسانی مشغول بودند.

 

ملک حسینی افزود: در زلزله شرق استان نیز اتفاقات خوبی رقم خورد و در حال حاضر 16 گروه جهادی در منطقه حضور دارند و همچنین بسیج سازندگی  در حال پیگیری طرح آبرسانی به روستای ویرو است.

 

کد خبر 997202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha