طلاب مروج دین هستند

حجت الاسلام واحدی، از طلاب به عنوان مروجان دین یاد کرد و گفت: برای موفقیت در این مسیر باید خوب درس بخوانند و کسب معرفت کنند تا در جامعه اثرگذار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید محمد واحدی»، امروز(5آذرماه) در همایش طلیعه حضور در جمع طلاب جدیدالورود مدارس علمیه خواهران لرستان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: مسیر طلبگی دارای فراز و نشیب هایی است و با تلاش و پشتکار می توان این مسیر را با موفقیت پیمود.

 

معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور افزود: طلاب با خودسازی و تهذیب نفس، کسب علم و تبلیغ و ترویج آموزه های دینی در جامعه به رسالتی که بر دوش دارند عمل کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: طلاب با یاری مدرسه در رشد علمی و ارتقاء معنوی و ایجاد علایق معنوی، باعث پیچیدن عطر حوزه در سطح شهر می‌شوند و این خدمتگذاری به مؤمنین و نوع بشریت، در واقع یاری گری دین خدا و اولیاء اوست.

 

حجت الاسلام واحدی بیان داشت: خدمت با گشاده‌رویی، با مشاوره، ایجاد گروه جهادی و خدمت به خلق و غیره حاصل می‌شود؛ اگر این طور شو‌د فقط شیعه را شاد نکردیم، بلکه اهل بیت(ع) و خالق هستی را شاد نمودیم.

 

وی ادامه داد: اگر بانوان به معارف اهل بیت(ع) شناخت پیدا کنند می توانند در تمدن سازی پیشگام باشند.

 

معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور بر ضرورت دین شناسی و دین یاوری تأکید و بیان کرد: طلاب خواهر می توانند در این مسیر نسبت به شناساندن دین به دیگران گام بردارند.

 

حجت الاسلام واحدی عنوان کرد: طلاب به عنوان مروج دین باید خوب درس بخواند و کسب معرفت کند تا بتوانند دین خدا را در جان مردم بنشاند.

کد خبر 997251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha