یکی از اصلی ترین مولفه های بسیجی بصیرت،  آگاهی،  دانش و بینش است

حجت الاسلام سبزیان با بیان اینکه اساس بسیج بر آگاهی است که باعث می شود چشم بسته و کورکورانه کار نکنند، گفت: بصیرت افزایی، آگاهی و بینش درست از مولفه های اصلی بسیجی تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «علی اکبر سبزیان»  در نشست کتابخوان که به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید کتابدار عباس غفرانی، اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی همزمان با هفته بسیج برگزار شد؛ بیان کرد: هفته بسیج یاد آور رشادتها و ایثار و فداکاری بسیجیانی است که ما امروز افتخار می کنیم در کنار آنها زندگی می کنیم و از وجود ارزشمند آنها در جای جای ایران اسلامی استفاده می کنیم.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در این نشست یاد و نام معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و فرزندان بسیجی و شهید ایشان در هشت سال ایام دفاع مقدس و سالهای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و سیدالشهدای انقلاب حاج قاسم سلیمانی و هفته بسیج را گرامی داشت.

 

حجت الاسلام سبزیان با بیان اینکه همه ما بسیجی هستیم و یکی از اصلی ترین مولفه های بسیجی بصیرت و آگاهی و دانش و بینش است؛ در ادامه با قرائت بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج و بسیجی گفت: دیدن افقهای دوردست و بصیرت و آگاهی هویت بسیج را تشکیل می دهد.

 

وی با اشاره به تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب به بسیجیان برای انس با کتاب و مطالعه بیان کرد: اساس بسیج بر آگاهی است که باعث میشود چشم بسته و کورکورانه کار نکنند و با دشمن شناسی و موقعیت شناسی حافظ ارشهای انقلاب اسلامی باشند، بصیرت افزایی،  آگاهی و بینش درست از مولفه های اصلی بسیجی تراز انقلاب اسلامی است.

 

کد خبر 997261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha