رفع مشکلات کارکنان گیت‌های منطقه آزاد اروند با عقد قرارداد جدید

شریفی از رفع مشکلات پرسنل گیت‌های منطقه آزاد اروند با عقد قرارداد جدید خبر داد و گفت: رفع مشکل پرداخت حقوق کارکنان و پرسنل گیت‌های منطقه آزاد اروند در اولویت معاونت های توسعه مدیریت و توسعه کسب و کارها و سرمایه گذاری این سازمان قرار دارد.

«سید سروش شریفی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به مشکلات پرسنل گیت‌های منطقه آزاد اروند اظهار کرد: متاسفانه پیمانکار قبلی در پرداخت حقوق به کارکنان و پرسنل تحت پوشش خود با مشکل مواجه شد که این مشکل اعتراض پرسنل و کارکنان را به همراه داشت.

 

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند از رفع مشکلات کارکنان و پرسنل شاغل در گیت‌ها با عقد قرارداد جدید خبر داد و افزود: رفع مشکل پرداخت حقوق کارکنان و پرسنل گیت‌های منطقه آزاد اروند در اولویت معاونت‌های توسعه مدیریت و توسعه کسب‌وکارها و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفته که پس از بررسی و برگزاری جلسات متعدد با یکی از کارشناسان خبره روابط کار کشور با بیش از ۴۰ سال تجربه کار به این نتیجه رسیدیم که قرارداد پیمانکار فعلی فسخ و قراردادی با پیمانکار جدید منعقد شود.

 

وی با بیان اینکه در این جلسات نیز نمایندگان کارکنان گیت‌های منطقه آزاد اروند حضور داشتند اضافه کرد: در این نشست‌ها خواسته‌های آنان نیز در چارچوب قانون مورد بررسی قرار گرفت.

 

شریفی تصریح کرد: تعداد کارکنان و پرسنل گیت‌های منطقه آزاد اروند ۱۲۹ نفر است که در این جلسات مبلغ قراردادها بررسی و با توجه به مقررات مندرج در قانون کار و تامین اجتماعی کشور به نتیجه لازم دست یافتیم و به زودی آن را به اجرا خواهیم گذاشت.

 

وی کارکنان این سازمان را سرمایه‌های حياتی منطقه دانست و ابراز کرد: پرسنل منطقه آزاد اروند پيام آور امنيت، عدالت اجتماعی و رفاه عمومی هستند و از این حیث جايگاه و نقش ويژه‌ای در سازندگی و تحول منطقه دارند.

 

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه کارکنان و پرسنل گیت‌های منطقه آزاد اروند همانند کارکنان سایر بخش‌های دیگر همیشه از اقشار مهم و تاثیرگذار منطقه به شمار می‌روند خاطر نشان کرد: باید کرامت این عزیزان نیز همانند دیگر کارکنان، مورد توجه قرار گرفته و محفوظ بماند.

 

کد خبر 997288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha