توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در گام اول مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه

سردار باقری از آغاز گام اول مرحله سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه با توزیع ۱۰۰ هزار بسته‌معیشتی خبر داد و گفت: این بسته‌ها با ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال میان نیازمندان و محرومان استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار نعمت‌الله باقری» عصر امروز (چهارشنبه ۵ آذر) در حاشیه آغاز اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج، با اشاره به فرمان مقام معظم‌ رهبری در فروردین‌ سال جاری با هدف کمک به نیازمندان آسیب دیده از کرونا اظهار کرد: در راستای کمک‌های مومنانه سپاه و بسیج به صورت ویژه وارد میدان شده‌اند و تاکنون 2 مرحله رزمایش کمک مومنانه را در قالب بیش از ۷۰۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای سال ۹۹ توزیع و اجرا کردند.

 

جانشین سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان ادامه داد: امروز نیز (5 آذر) همزمان با تشکیل شجره طیبه بسیج توسط امام خمینی (ره)، گام اول مرحله سوم توزیع بسته‌های معیشتی و رزمایش کمک‌های مومنانه در سطح استان اجرا شد.

 

وی در خصوص بسته‌های توزیع شده امروز تصریح کرد: بسته‌های غذایی هر کدام جداگانه به ارزش ریالی سه میلیون ریال و به صورت کلی ۱۰۰ هزار بسته با ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال میان نیازمندان و محرومین سطح استان توزیع می‌شود.

 

سردار باقری در پایان یاد آور شد: تا زمانی که وضعیت بیماری کرونا وجود دارد، این نهضت سپاه و بسیج در کمک به محرومان و نیازمندان ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 997304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha