ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور آغاز شد

زنگویی از آغاز ثبت نام بیست و یکمین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ۵ آذر خبرداد و گفت: ثبت نام تا ۱۲ آذرماه ادامه خواهد داشت.

«ابراهیم زنگویی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند، گفت: زمان برگزاری آزمون این دوره ۱۷ بهمن ماه است؛ اما با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، این تاریخ ممکن است تغییر کند، که دراین صورت اطلاع رسانی لازم و مقتضی به داوطلبان انجام خواهد شد.

 

 

            

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: داوطلبان پذیرفته شده در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور، از ترم دوم وارد دانشگاه می شوند و دروس دوره دانش پذیری آنها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می گیرد، به عنوان ترم اول محسوب می شود.

 

 

 

زنگویی زاده عنوان کرد: این دانشجویان از تمامی تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند شد.

 

 

 

وی تصریح کرد: مدرک دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است.

 

 

 

زنگویی زاده به رشته های فعال مقطع کارشناسی ارشد در استان اشاره کرد و افزود: درحال حاضر ۱۸ رشته محل کارشناسی ارشد در چهار مرکز بیرجند، فردوس، قاین و طبس فعال است.

 

 

 

وی با بیان اینکه در مرکز بیرجند رشته های مدیریت دولتی گرایش های توسعه منابع انسانی، مدیریت رفتار سازمانی، روانشناسی تربیتی، شیمی، ریاضی، علوم زمین شناسی سه گرایش، برنامه ریزی آمایش سرزمین، تاریخ گرایش تشیع، جغرافیا و برنامه ریزی روستایی و ژئومورفولوژی و آمایش محیط و در مرکز فردوس رشته روانشناسی عمومی و جغرافیا و برنامه ریزی شهری فعال است، گفت: همچنین در مرکز قاین رشته زبان و ادبیات فارسی، زبان شناسی همگانی و علوم قرآن و حدیث و مرکز طبس رشته شیمی گرایش شیمی تجزیه فعال است.

 

 

 

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی افزود: دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد نه تنها در سطح استان، بلکه در هر نقطه ای از کشور پذیرفته شود، از شرایط مطلوبی از جمله انتخاب محل آزمون در شهر محل سکونت برخوردار می شود.

 

 

کد خبر 997318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha