توزیع 1600 بسته پروتئینی در گچساران

رمضانی گفت: در راستای برگزاری رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» و به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، هزار و ۶۰۰ بسته پروتئینی بین نیازمندان شهرستان گچساران توزیع شد.

«محمد رمضانی» با اشاره به برگزاری رزمایش «همدلی و کمک های مومنانه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده به واسطه شیوع بیماری کرونا،این بسته های پروتئینی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا تدارک دیده شد.

 

مسئول موکب طریق الکربلا در شهرستان گچساران گفت: همزمان با اجرای رزمایش همدلی و احسان، هزار و 600 بسته پروتئینی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان گچساران توزیع شد.

 

رمضانی تصریح کرد: کار توزیع بسته ها و نیز شناسایی خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در شهرستان توسط شورای اجتماعی موکب طریق الکربلا انجام شده ،بنابراین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)علاوه بر محرومیت زدایی در دیگر آسیب ها و مخاطرات و نیزبیماری کرونا برای کمک رسانی وارد عمل شده است.

 

وی افزود: موکب طریق الکربلا گچساران باتوجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و حل مشکلات نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا، در  همان ابتدای امر(نیمه شعبان99) پای کار آمد که تا به امروز این حمایت ها هم ادامه دارند.

کد خبر 997320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha