بسیجیان همواره در مواقع بحرانی به کمک مردم می شتابند

کرمی، با بیان اینکه بسیج همیشه در مواقع بحرانی به کمک مردم می شتابد، گفت: در موضوع کرونا، بسیجیان احساس مسئولیت کرده و بعد از تاکیدات حضرت آقا، بسیج وارد میدان نبرد با ویروس کرونا شد.

«رسول کرمی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: تشکیل بسیج با تاسی از شعار انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبری ، پیروزی های پی در پی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

 

مسوول بسیج هنرمندان استان همدان، با بیان اینکه بسیج همیشه در مواقع بحرانی به کمک مردم می شتابد، گفت: در موضوع کرونا، بسیجیان احساس مسئولیت کرده و بعد از تاکیدات حضرت آقا، بسیج وارد میدان نبرد با ویروس کرونا شد.

 

وی در مورد برنامه های اجرای این سازمان در هفته بسیج گفت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا به همت هنرمندان بسیجی، سرکشی از خانواده شهدای هنرمند، اجرای هنرمندان بسیجی شهرستان‌های همدان در صدا و سیمای مرکز همدان به مدت یک هفته، برگزاری کارگاه آموزش عکاسی پیشرفته در شهرستان ملایر، دیدار بسیجیان هنرمندان با امام جمعه و  تجلیل از هنرمندان بسیجی، برگزاری کارگاه آموزش بازیگری تئاتر در رزن را از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازمان بسیج هنرمندان همدان در سال جاری است.

 

وی گفت: برپایی نمایشگاه و کارگاه عکس مدافعان سلامت در شهرستان تویسرکان و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در رشته‌های ادبیات داستانی، خوشنویسی، عکس‌نوشت و طراحی چهره شهدا در شهرستان نهاوند و مسابقه فرهنگی _ هنری مکتب سلیمانی در رشته‌های شعر، دلنوشته و نقاشی در ملایر از دیگر اقدامات هنرمندان بسیجی استان همدان است.

 

کرمی عنوان کرد: در این هفته اجرای کارگاه طراحی و ساخت حجم‌سازی چهره شهید حاج قاسم سلیمانی و مسابقه سراسری عکس‌نوشت مدافعان سلامت به‌ میزبانی همدان را خواهیم داشت.

کد خبر 997382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha