آغاز به کار ستاد اجرایی فرمان امام در الیگودرز

حجت الاسلام سرلک از آغاز فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در الیگودرز خبر داد و گفت: فعالیت این ستاد برای خدمت رسانی به محرومان و خانواده های نیازمند نقش مؤثری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی سرلک»، امروز(6آذر) در اولین جلسه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در الیگودرز اظهار داشت: خدمت به مردم و تلاش برای محرومیت زدایی رسالتی خطیر بر دوش همگان است.

 

امام جمعه الیگودرز به فشارهای اقتصادی و معیشتی در جامعه اشاره کرد و افزود: مسئولان با خدمت صادقانه و در سایه اخلاص عمل باید برای کاهش این فشارها تلاش کنند.

 

وی در ادامه به خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای محرومیت زدایی و کمک رسانی به محرومان و نیازمندان اشاره کرد و گفت: با تشکیل ستاد استانی و شهرستانی امید است شاهد ارتقای کمی و کیفی خدمات این ستاد باشیم.

 

حجت الاسلام سرلک با اشاره به اینکه فعالیت این ستاد نه تنها در ایام کرونایی بلکه در طول سال برای کمک به محرومان ادامه دارد، اظهار کرد: برای توزیع عادلانه خدمات این ستاد نیازمند تشکیل یک سامانه برای ثبت نام خانواده های نیازمند در الیگودرز هستیم.

 

وی یادآور شد: در راستای کمک به خانواده های نیازمند و متضرر از کرونا، یک هزار و 850 بسته بهداشتی و ۶۰۰ بسته معیشتی در این مرحله از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) توسط گروه های جهادی  در الیگودرز توزیع می شود.

 

کد خبر 997384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha