ابتلای ۱۸۰ مددجوی کمیته امداد گلستان به کووید۱۹

بابایی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا براساس تأییدیه مرکز بهداشت استان ۱۸۰ نفر از اعضای خانواده های مددجوی کمیته امداد گلستان به کووید۱۹ مبتلا شدند.

«عیسی بابایی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا براساس تأییدیه مرکز بهداشت استان 180 نفر از اعضای خانواده های مددجوی کمیته امداد گلستان به کووید۱۹ مبتلا شدند.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان ادامه داد: پرداخت تسهیلات بلاعوض به خانواده های مددجویی است که در طول این ایام به دلیل کرونا سرپرست خود را از دست دادند در نظر گرفته شده است و بر این اساس به این افراد مبلغ 10 میلیون تومان به صورت بلاعوض کمک می کنیم و اگر یکی از اعضای خانواده تحت پوشش به دلیل کرونا فوت کرده شده باشد به آن خانواده مبلغ پنج میلیون تومان پرداخت می شود.

 

بابایی بیان کرد: در این ایام بسیاری از افراد کارگر و فاقد درآمد در سطح استان دچار مشکلات معیشتی شدند و کمیته امداد در استان این افراد را به صورت موقت تحت پوشش کمیته امداد قرار داد.

 

وی تصریح کرد: در قالب تبصره 14 بالغ بر چهار هزار و 500 خانوار که در این ایام به دلیل کرونا شغل خود را از دست داده بودند  مثل کارگران فصلی و دستفروشان تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دادیم و به این خانواده ها مستمری پرداخت می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان یادآور شد:  با توجه به شیوع ویروس کرونا کمیته امداد از ابتدای این بحران در وسط میدان بود و نخستین اقدام ما این بود که به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد که با دریافت تسهیلات اشتغال خودکفا شده بودند و از کرونا آسیب اقتصادی دیدند را به چرخه تحت پوشش و حمایت کمیته امداد بازگرداندیم.

کد خبر 997499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha