پلمب وسیله تفریحی متخلف در بوستان «نماز» شیراز

جورکش گفت: وسیله تفریحی بوستان «نماز» در شهرداری منطقه ۱۱ که منجر به نقض محدودیت هایی کرونا شده بود توسط شهرداری شیراز پلمب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید جورکش»، امروز (پنج شنبه 6 آذر) با اشاره به فعالیت یک وسیله تفریحی در بوستان «نماز» در شهرداری منطقه ۱۱ به خبرنگاران گفت: با هدف مقابله با شیوع کرونا علاوه بر برخوردار با پیمانکار این وسیله تفریحی، وسیله نیز پلمب شد.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهردای شیراز افزود: بوستان های شیراز به دلیل اعمال محودیت هایی کرونا تعطیل هستند و با محرز شدن تخلف بارز پیمانکار مربوط و با انجام مکاتبات با امور قرار دادهای شهرداری شیراز، قرارداد این پیمانکار فسخ خواهد شد.

وی اضافه کرد: به دلیل شیوع کرونا از اسفند سال گذشته تا کنون از مستاجران وسایل بازی در بوستان های شیراز اجاره ای دریافت نشده است.

جورکش با اشاره به برخورد با متخلفانی که موجب به مخاطره افتادن سلامت جامعه در بحران کرونا می شوند، اعلام کرد: شهروندان می توانند هر تخلفی در این زمینه را با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری شیراز به شماره 137 اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار بگیرد.

کد خبر 997513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha