آمار فوتی های کرونا ۲ هزار و ۳۶۱ نفر رسید

حسینی گفت: متاسفانه ۴۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده اند که کل آمار فوتی های فارس در این زمینه را به ۲ هزار و۳۶۱ نفر رسانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی»، امروز (پنج شنبه 6 آذر) با اشاره به آمار کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از 482 هزار تست کرونا در استان فارس انجام شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از این میان، 368 بیمار با داشتن وخامت در شرایط جسمی خود در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های فارس تحت بستری هستند.

وی با اعلام آمار فوتی های حاصل از کرونا بیان کرد: متاسفانه 47 نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده اند که کل آمار فوتی های فارس در این زمینه را به 2 هزار و361 نفر رسانده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: 2هزار و 276 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که حال 368 نفر آنها وخیم است و از ابتدای شیوع بیماری تا کنون 126 هزار و 625 بیمار در استان بهبود یافته و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی اضافه کرد: هر بی احتیاطی در شرایط حاضر خطرناک است و استفاده از ماسک، شستشوی مداوم دست ها، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری باید مورد توجه ویژه افراد قرار بگیرد و لازم است از شرکت در مهمانی ها نیز اجتناب کنیم.

حسینی تصریح کرد: در حال حاضر بخش اعظم تخت های پیش بینی شده برای رسیدگی به مبتلایان به کرونا در استان اشغال شده اند و شبکه درمان فارس در آستانه وضعیت قرمز قرار گرفته است.

 

 

 

کد خبر 997516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha