روند صعودی بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد

کلانتری با اشاره به اینکه کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد روند صعودی به خود گرفته، گفت: باید مسایل را واقع بینانه و بدون کم و کاست به مردم بگوییم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۶ آذر) در نشست استانی ستاد کرونا، اظهار کرد: برای تامین اکسیژن مشکلی در استان وجود ندارد و در صورت لزوم اکسیژن مورد نیاز بیمارستان ها از استان های اصفهان، خوزستان و بوشهر تامین می شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی در استان به شدت افزایش می یابد و هیچ استثنایی در اجرای این محدودیت ها وجود ندارد.

 

کلانتری با تاکید بر اینکه نظام و دولت از مردم غافل نیست و با تمام توان پای کار هستند تا شاهد حوادث تلخ تری نباشیم، یادآور شد: مسئولان و نظام با بستن و پلمپ مغازه ها راضی نیستند، اما پای جان مردم در میان است.

 

وی با تاکید بر اینکه باید مسایل را واقع بینانه و بدون کم و کاست به مردم بگوییم و آگاه شوند که روند بیماری در استان ما افزایشی است، ادامه داد: کادر درمان از تلاش و نجات مردم دست نکشیده اند، اما شدیدا در شرایط بدی قرار دارند و فشار زیادی بر روی آن هاست و ما باید این شرایط را درک کنیم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح جامع مدیریت هوشمند و محدودیت های جدید کرونایی باید به جد در شهرهای استان اجرایی شوند تا هر چه سریع تر زنجیره انتقال این بیماری قطع شود.

 

کلانتری تاکید کرد: موثرترین گام در اجرای این محدودیت اجرای طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» است.

 

وی گفت: بدون تردید با هماهنگی و هم افزایی مردم و مسئولان زنجیره انتقال این بیماری قطع خواهد شد و باید همگان در این زمینه تلاش کنند.

 

گفتنی است تاکنون ۱۸ هزار و ۳۹۵ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد به کرونا مبتلا شده اند و همچنین تا این لحطه، ۲۹۶ نفر در استان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

کد خبر 997585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha