ارتقای کیفیت ارتباطات شهرستان مُهر با افتتاح سایت های ارتباط روستایی

سهرابی گفت: سه سایت ارتباط روستایی در شهرستان مُهر با بیش از پنج میلیارد تومان اعتبار افتتاح شده است که منجر به ارتقای کیفیت ارتباطات می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (پنج شنبه 6 آذر) در بازدید از طرح های ارتباطی مناطق شهری، روستایی و جاده ای شهرستان مُهر گفت: سه سایت ارتباطی روستایی در شهرستان مُهر در روستاهای «چاهو» و «زیغان» و شهرک «امام خمینی» افتتاح شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: هزینه راه اندازی این سه سایت بیش از پنج میلیارد تومان است که از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است.

وی اضافه کرد: کیفیت ارتباطات همراه اول در ۹ روستای شهرستان مُهر افزایش یافته است و ۹۱ واحد آموزشی در  این شهرستان با اعتباری بیش از 350 میلیون تومان هوشمند سازی شده اند.

سهرابی اعلام کرد: همچنین این واحدها علاوه بر دریافت مودم رایگان از اینترنت 2 ساله رایگان نیز برخوردار شدند و در روستای «مزایجان» نیز یک سایت جدید در حال است.

 وی تاکید کرد: برای رفع مشکل آنتن دهی روستای «نرمان» بخش «وراوی» شهرستان مُهر نیز یک سایت جدید در برنامه توسعه ارتباطات روستایی استان مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 997586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha