«شبهای پروانه ای» برگزار می شود

محفل شعر خوانی و کارگاه شعر « شبهای پروانه ای » دوشنبه دهم آذر به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، محفل شعر خوانی و کارگاه شعر« شبهای پروانه ای» بعد از مدتها وقفه به خاطر شیوع کرونا، دوشنبه، دهم آذر به صورت مجازی برگرار می شود. این کارگاه به همت کانون ادبی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی با هدف ترویج و اعتلای زبان فارسی و بهره گیری از قلم دانشجویان رشته های علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی زیر نظر « دکتر ناصر پروانی» برگزار می شود.

 

نخستین جلسه کارگاه « شبهای پروانه ای» 29 خرداد سال 1398 در سالن فارابی دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. شرکت کنندگان این کارگاه پزشک، دانشجوی پزشکی و یا از اعضای هیئت علمی دانشکده های پزشکی هستند. اصول شعر، آرایه های ادبی، قالب های شعری و یک سری متون ادبی در کارگاه « شبهای پروانه ای» تدریس می شود. با شیوع بیماری کرونا در برگزاری این محفل وقفه افتاد و امسال 13 اردیبهشت به صورت مجازی برگزار شد و حال بعد از چند ماه قرار است دوباره به صورت مجازی برگزار شود.

 

علاقمندان برای شرکت در این کارگاه می توانند از طریق آدرس @farhangi_ksbmu اقدام کنند. کارگاه « شبهای پروانه ای» قرار است همچون روال قبل ماهانه برگزار شود با این تفاوت که جلسات به صورت حضوری نخواهد بود.

 

«دکترناصر پروانی» استاد کارگاه «شبهای پروانه ای»، مدیر اسبق بیمارستان کودکان مفید، شاعر و نویسنده است. باران، تبسم چشم، کمی دورتر از فاصله ها، دوباره می سرایمت به نام من به کام عشق، دردی به نام عشق، شعرهایم بوی باران می دهد، دلی دریاتر از دریا، یک کوزه پر از احساس، سرطان عشق، یک عاشقانه محض، نگران خودمم، دو فنجان غزل عناوین کتابهای شعر دکتر پروانی است. وی رمان های سایه عاشقی، تابوت دخترانه و مردانی حوالی خورشید را به رشته تحریر در آورده است.

کد خبر 997591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha