جامعه ورزش آستارا خون اهدا کردند

خاصی پور گفت: جامعه ورزش و جوانان شهرستان آستارا به مناسبت هفته بسیج ۵۰ واحد خون اهدا کردند.

«وحید خاصی پور» در حاشیه اهدای خون جامعه ورزش و جوانان آستارا به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ورزشکاران، مربیان، داوران، اعضای هیئت های ورزشی و موسسه های مردم نهاد به همراه پرسنل اداره ورزش و جوان در یک حرکت انسان دوستانه برای کمک به همنوعان خود در پایگاه انتقال خون حضور یافته و خون اهدا کردند.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا با بیان اینکه اهدای خون با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و نوعدوستی، روز گذشته انجام شد، افزود: جامعه ورزش و سازمان های مردم نهاد ۵۰ واحد خون اهدا کردند.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی جامعه ورزش، انجام اقدامات فرهنگی در ورزش است و یکی از بحث ‌های با اهمیت ما نیز بحث ترویج اخلاق اسلامی در ورزش است که در این زمینه، برنامه‌ ها و اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: بسیاری از بیماران در شرایط موجود نیازمند اهدای خون هستند و امیدوارم با همیاری پرشور جامعه ورزش و جوانان گام موثری در برطرف کردن نیاز هموطنانمان به گروه‌ های خونی برداشته شود.

 

خاصی پور نیاز به خون را همیشگی دانست و گفت: نباید بیماران نیازمند به خون را فراموش کرده و باید به کمک آنها بشتابیم.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا ادامه داد: اهدای خون یکی از شاخصه های مهم پیوند با همنوع، احساس مسئولیت، نجات زندگی و کسب رضایت پروردگار به شمار می رود که این امر با آگاه سازی، انتخاب صحیح اهدا کننده بر پایه نیاز حیاتی جامعه شکل می گیرد و سبب ترویج فرهنگ اهدای خون می شود.

 

خاصی پور، نقش جوانان و ورزشکاران را در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون مهم و اساسی دانست و خاطرنشان کرد: عدم وجود جایگزین مناسب برای خون و از طرفی همیشگی بودن نیاز به خون و فرآورده‌های آن باعث شده تا اهدای خون از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار شود.

کد خبر 997654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha