حمله موشکی  انصارالله هشدار به عادی سازی روابط عربستان و اسرائیل بود

حجت الاسلام سیادت به پیام های حمله موشکی جبهه مقاومت انصارالله یمن گریزی زد و گفت: این حمله موشکی هشدار به عادی سازی روابط عربستان و اسرائیل بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدرحمت الله سیادت» امروز جمعه ( 7 آذر ) در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای امام هادی (ع) شهر پاتاوه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و الزام به استفاده از ماسک برگزار شد، در ادامه مباحث هفته گذشته به موضوع گناهان زبانی از جمله در (نکوهش آزار و اذیت مومن  با اشاره به سخن معصوم علیه السلام) پرداخت و اظهار کرد: «هرکس مومنی را به ناحق بیازارد، گویا ده مرتبه مکه مکرمه و مسجد الحرام را خراب کرده و هزار فرشته مقرب را کشته است».

 

امام جمعه پاتاوه گفت: در حدیث قدسی، خداوند متعال فرمودند: «کسی که بنده مومن من را اذیت کندف بر او اعلام جنگ می کنم و کسی که بنده مومن من را اکرام و احترام نماید، از غضب من در امان است».

 

وی با اشاره به سخنان گهربار امام محمدباقر (ع) و پیامبر اسلام (ص) ادامه داد: «طعنه زدن به مومن باعث بدترین مرگ و عذاب شدیدی است و بهترین کارها نزد خداوند متعالف نگهداری زبان است».

 

حجت الاسلام سیادت در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پیگیری اشتغال جوانان شهر پاتاوه اشاره کرد و گفت:در زمینه اشتغال جوانان ولایی و انقلابی این بخش از طریق مدیران کشوری و استانی  70 درصد وعده ها عملی شد و مدیران در منطقه به ویژه شرکت گاز منطقه و کارخانه سیمان از هفته گذشته در دیدار جوانان این بخش قول همکاری به ما داده اند که بحمدالله تا حدودی موفق شده ام.

 

امام جمعه پاتاوه یادآور شد: پیگیر تاسیس حوزه علمیه برادران در شهر پاتاوه و پیگیری ساخت بیمارستان، کلینیک تخصصی و اورژانس 115 در این شهر با همراهی مدیران اجرایی و فرهنگی و حضور در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان، همچنین پیگیری نمایندگی ورزش و جوانان در این بخش و مطالبات ورزشکاران بوده و هستم.

 

وی در بخش نخست خطبه سیاسی، روز مجلس را تبریک گفت و به سخن حضرت امام خمینی (ره) اشاره و عنوان کرد: «مجلس به همه امور کشور نظارت کند به اسلام و کشور خودتان خدمت کنید، شما وکیل مردمی هستید که اسلام و کشور خودشان را می خواهند، اگر بر خلاف ملت انحراف پیداکردید، به وکالتی که داریدخیانت کرده اید».<<صحیفیه امام –ج12-ص251>>.

 

حجت الاسلام سیادت با توجه به این نکته که مجلس شورای اسلامی مجلس عدالت باشد، گفت: «پیرو اسلام و به نفع مسلمین و کشور اسلامی باشید، عمل به قانون اساسی، علاج اساسی دردهای این کشور است، قانون باید بتواند از حقوق ضعفا دفاع کند والا قانونی که پولدارها را پولدارتر کند، قانون مملکت اسلامی نیست قانون باید بتواند گره ها را باز کند و به درد قشرهای محروم برسد».(رهبر معظم انقلاب)

 

امام جمعه پاتاوه در بخش دیگری از خطبه  به محورهای پیام  مهم رهبری معظم انقلاب به مناسبت پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اشاره و یادآور شد: نعمت ها، موهبت های خداوند و بسیج و هویت بسیج مانند ایمان، عزم، احساس مسئولیت و اعتماد به نفس، یادگار بزرگ و درخشان امام(ره) مظهر اقتدار (نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران) است .

 

وی کارکرد بسیج را دفاع از کشور و استقلال و ثبات آن برشمرد و عنوان کرد: کارکرد بسیج با مقیاس گستره وسیع کشوری، فعالیت های پیشرو علمی و فناوری های نوین، رویکردهای ارزشی  در فضای معنوی است.

 

حجت الاسلام سیادت هشدار را یکی از محورهای پیام رهبر انقلاب دانست و گفت: دشمنان این ملت اکنون و همیشه در این اندیشه بوده اند و خواهند بود که بسیج را نابود یا بی اثر کنند.

 

امام جمعه پاتاوه آخرین محور پیام رهبری را ماموریتی دانست و اضافه کرد: «حفظ و افزودن نعمت ها و موهبت های خداوندی بسیج با شکر الهی و مراقبت دائمی درون سازمانی و یکایک بسیجیان عزیز خود را موظف به ابطال کید دشمن بدانند و با توکل و اخلاص و برنامه ریزی به پیش بروند و به حول و قوه الهی بسیجیان قهرمان کشور با لبیک به ندای ملکوتی رهبر معظم  انقلاب تمامی نقشه های دشمنان اسلام و نابودی استکبار جهانی را رقم خواهند زد».

 

وی در فراز پایانی خطبه ها به پیام های حمله موشکی جبهه مقاومت انصارالله یمن گریزی زد و اظهار کرد: این حمله موشکی هشدار به عادی سازی روابط عربستان و اسرائیل بود.

 

حجت الاسلام سیادت با بیان اینکه هدف قرار دادن آرامکو این پیام روشن را دارد که هر اقدام و تحرکی پاسخی به مراتب کوبنده تر خواهد داشت، گفت: یمن قهرمان در جنگ و مقاومت، مستحکم تر از همیشه در میدان بوده و خود تراز هرزمان حاضر شده اند و اکنون دوستان یمن بیش از هر زمان دریافته اند که راه روشن پیروزی از مسیر ایمان و اراده و مقاومت می گذرد.

کد خبر 997705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha