فریادهای «مرگ بر اسراییل» از جوار مزار سردار بزرگ مقاومت در کرمان بلند شد

فریادهای «مرگ بر اسراییل»  کوبنده تر از همیشه از جوار مزار شهدای مقاومت در کرمان بلند شد؛ حنجره های انقلابیون «مرگ بر آمریکا » را هم با همه خشم خود فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در پی شهادت محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بار دیگر خشم انقلابی ملت ایران از جنایات دشمنان برافروخته شد.


در پی این ترور خصمانه جمعی از جوانان انقلابی از جوار مزار سردار بزرگ مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یار وفادارش شهید حسین پورجعفری، خشم انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.



فریادهای "مرگ بر اسراییل"  کوبنده تر از همیشه از جوار مزار شهدای مقاومت بلند شد؛ حنجره های انقلابیون " مرگ بر آمریکا " را هم با همه خشم خود فریاد زدند.



شعاردهندگان با فریادهای رسای خود خواستار توقف زمزمه های اخیر مبنی بر مذاکره مجدد با دشمن شدند.
 


خشم و نفرت ملت ایران از رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در حالی به اوج خود رسیده که با داغ بر دل مانده از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، حالا پدر علم هسته ای ایران قبل از نخستین سالگرد شهید سلیمانی، ترور می شود.


کاربران فضای مجازی در کرمان- پایتخت مقاومت ایران- نیز واکنش های متعددی به ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشورمان داشتند.

 

بازنشر بخشی از فرمایشات امام خامنه ای مبنی بر «جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند.» ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ از جمله واکنش های کاربران فضای مجازی است.


در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای کشورمان، سپاه ثارالله؛ امام جمعه و استاندار کرمان نیز بیانیه صادر کردند.

کد خبر 997745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha