واکنش حماس به ترور شهید «فخزی زاده»

«محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن محکوم کردن ترور «محسن فخری زاده» تاکید کرد که رژیم صهیونیستی و آمریکا به طور آشکار هر قدرت و کشوری را که در مواضع خود ثابت قدم هستند، هدف قرار می دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم»، «محمد الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به دنبال ترور محسن فخزی زاده، دانشمند هسته ای ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران خطر وجودی برای رژیم صهیونیستی دارد.

 

وی افزود: ترور محسن فخری زاده در سایه تلاش های آمریکایی- اسرائیلی برای ضعیف کردن جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است و جمهوری اسلامی ایران خطر وجودی برای رژیم صهیونیستی دارد، همچنانکه نیروهای مقاومت در منطقه این خطر را برای اسرائیل دارند.

 

محمود الزهار تاکید کرد: رژیم صهیونیستی از قدرت های اسلامی که تغییر نمی کنند و مواضع شان نیز ثابت است و تغییر نمی کند، هراس دارد.

 

وی در ادامه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا به طور آشکار هر قدرت و کشوری را که در مواضع خود ثابت قدم هستند، هدف قرار می دهند.

 

عضو دفتر سیاسی حماس گفت: ترور دانشمندان هسته ای ایران نیازمند پاسخ صریح از سوی جمهوری اسلامی است.

 

وزارت دفاع ایران اعلام کرد که عناصر تروریستی «محسن فخری زاده» دانشمند هسته ای ایران را در آبسرد دماوند ترور کردند که تلاش تیم پزشکی برای احیای وی بی نتیجه بود.

کد خبر 997754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha