کتاب «منازل الآخره» توسط کانون حضرت فاطمه الزهراء (س) معرفی شد

موسوی وردنجانی گفت: در راستای اجرای طرح ملی شنبه های کتاب، کتاب «منازل الآخره» نوشته شیخ عباس قمی از انتشارات پیام مقدس توسط کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهراء (س) وردنجان معرفی شد.

«حامد موسوی وردنجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ملی شنبه های کتاب، کتاب «منازل الآخره» نوشته شیخ عباس قمی از انتشارات پیام مقدس توسط کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهراء (س) وردنجان معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهراء (س) مسجد جامع شهر وردنجان ادامه داد: سفر آخرت از مراحل قطعی و جاودانه زندگی انسان است که همه بشریت آن را تجربه میکنند، در متون دینی و روایات، اوصاف، مشخصات این سفر، مشکلات، موانع صعود و موفقیت بیان شده است.

 

وی ابراز کرد: نویسنده این کتاب با دیدی اخلاقی و عبرت آموز، صحنه ها و احوال عالم آخرت را به طور مستند و با ذکر داستان ها و حوادث مختلفی ذیل عناوین مرگ، قبر، برزخ، قیامت، پل صراط و عذاب جهنم تشریح کرده است.

 

موسوی وردنجانی گفت: در کتاب منازل الاخره «زندگی پس از مرگ»، به تالیف شیخ عباس قمی، به حقیقت مرگ می‌رسیم و اینکه مرگ پایان زندگانی انسان نیست، بلکه آغاز مرحله‌ای جدید از زندگانی اوست، مرگ دروازه‌ای گشوده به سوی حیات آخرت است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهراء (س) مسجد جامع شهر وردنجان ادامه داد: در بخش دیگری از این کتاب آمده است: مرگ پاسخگویی به دعوت ناگزیر خدای هستی بخش، در انتقال از سرای فانی و ناپایدار، به منزلگاهی باقی و پاینده است، مرگ سفری نزدیک به دیار جاودانگی است و مرگ برای انسانی که دل به خدا داده و با ایمان و یاد قیامت، عمل صالح را رهتوشه سفر آخرت خویش قرار داده است، شادمانی و آسایش و بازگشتی خجسته به سوی بهشت برین است.

 

کد خبر 997848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha