​شهادت فخری زاده ها وفاداری ملت ایران را به انقلاب افزایش می دهد

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: با شهادت فخری زاده ها وفاداری ملت ایران به انقلاب اسلامی و رهبری چندین برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: انسان ها پس از شهادت تاثیرگذاری بیشتری را گذاشتند و همیشه دشمنان ما بر این باور بودند که با شهادت شخصیت ها، جامعه و مردم را زمین گیر می کنند و از راه رفته خود پشیمان خواهند کرد حال آنکه سخت در اشتباه هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی، ملت و کشور بزرگ ایران نشان دادند آن راه رفته را سرعت بخشیدند و ترور شخصیت ها و جنگ های مشابه نه تنها باعث توقف این مسیر نشده است بلکه شهادت این شخصیت گرانقدر در مسیر انقلاب تاثیر بیشتری از حیاتشان در انقلاب اسلامی داشته است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد بیان کرد: وقتی به شهید بهشتی و شهید باهنر و حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادت و پس از شهادت نگاه می کنیم، می بینیم که جایگاه و تفکر این شخصیت ها پس از شهادت چندین برابر افزایش پیدا کرده است.

 

وی با بیان اینکه خون و شهادت شهید محسن فخری زاده از حیاتش چند برابر بر مسیر اعتلای انقلاب اسلامی و جامعه تاثیر می گذارد، افزود: دشمن یک راه کور را در پیش راه خود داشته و دارد و این راه براثر تفکر دشمن، کشتن، ترور و شهادت است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: براساس باور و مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری شهادت از بین رفتن نیست بلکه حیات مجدد بخشیدن است و اثر چندبرابر گذاشتن است و پیام جاودانه به همراه دارد که باعث ماندگاری و بقای شهدا و این مکتب می شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: قطعاً دشمن به این مسئله فکر نکرد و نمی تواند فکر کند و عقلش به این موضوعات نمی رسد که آثار و ثمرات یک شهید پس از شهادت، در طول تاریخ می ماند چنانچه شهدای کربلا، انقلاب اسلامی و شهدای فراوان در این مسیر ماندگارتر شدند و آثار آنها نیز چندین برابر افزایش پیدا کرده است.

 

وی بیان کرد: نکته دوم اینکه با شهادت شهید فخری زاده این نفرت آزادی خواهان عالم و مستضعفین عالم نسبت به استکبار جهانی عمیق تر و وسیع تر می شود و دشمن جز نفرت چیزی عایدش نمی شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: مکتب امام و رهبر انقلاب آنقدر انسان های فراوانی در درون خود تربیت کرده که با رفتن یک انسان زمین گیر نمی شود و راه به پایان نمی رسد و این راه استمرار دارد، ما انسان های بزرگ انقلاب اسلامی را با شهادت از دست دادیم ولی نه تنها راه به پایان نرسید بلکه وسیع تر پیموده شد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد یادآور شد: با شهادت شهید سلیمانی و شهدای هسته ای، راه به پایان نرسید و شهدای هسته ای راه را سرعت بخشیدند و باور مردم را افزایش دادند و مردم به این هوشیاری بیشتر رسیدند که دشمن سربلندی این ملت را نمی خواهد و آمریکا پیشرفت و آبادانی این کشور را بر نمی تابد.

 

وی یادآور شد: مردم به این باور رسیدند که آمریکا دشمن لجوج و اسرائیل لجوج تر از او است و دنیای مستضعفان بر این باور رسیدند حقانیت انقلاب اسلامی در بلندای تاریخ می درخشد و ستم و ظلم دشمن بر همه بیشتر عیان شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: با شهادت فخری زاده ها وفاداری ملت ایران به انقلاب اسلامی و رهبری چندین برابر افزایش پیدا خواهد کرد و یاران انقلاب اسلامی از راه آغاز کرده پیشمان نمی شوند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد تاکید کرد: امروز ملت مظلوم فلسطین و لبنان و عراق بر این باور هستند که ملت ایران پشتیبان آنها است ولی دشمنان اعم از عربستان صعودی و اسرائیل غاصب جز خاری، خفت و نفرت چیزی عاید آنها نشد.

 

وی یادآور شد: ملت بزرگ ایران حامی کشورهای مظلوم و مستضعف و در زمره خوش نام ترین کشور دنیا است و دشمن اشتباه بزرگی را شروع کرده و سیلی محکمی به دست رزمندگان ما خواهد خورد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: همه کسانی که به آمریکا و اسرائیل دلخوش کردند این راه ناامیدی را طی نکنند و دشمن همیشه دشمن بود و آمریکا هیچ وقت برای ملت ما خیرخواه نبوده است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد تصریح کرد: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بیرون رانده شدن از کشور، کینه انقلاب اسلامی و ملت ایران را بر دل دارد و با تغییر رؤسا و رئیس جمهور این کشور این نگاه تغییر نمی کند و همچنان بر راه ستمکارانه خود پافشاری خواهد کرد.

 

وی افزود: ملت ایران بداند کسانی که بیان می کنند آمریکا دلسوز ملت ایران است در اشتباه هستند و مردم ایران باید روی پای خود بایستند و مقاومت کنند و گوش به فرمان رهبری باشند چراکه آن چیزی را که بدست آوردیم از همین وفاداری به ولی فقیه است.

 

کد خبر 997865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha