جمع‌آوری بیش از ۹۳۰ میلیون تومان صدقه از ابتدای امسال

علیمران از جمع آوری بیش از ۹۳۰ میلیون تومان صدقه از ابتدای سال جاری در اراک خبر داد.

« ناصر علیمران» با اشاره به اهمیت کمک رسانی به محرومین و نیازمندان به خبرنگاران خبرگزاری شبستان در اراک گفت: پرداخت صدقه یکی از فرامین الهی است و مردم استان مرکزی و شهر اراک نیز در این راستا و به منظور خدمت رسانی به نیازمندان تلاش های گسترده ای را انجام می دهند.

 

رئیس کمیته امداد منطقه دو اراک از جمع آوری 930میلیون تومان صدقات در هفت ماهه نخست امسال خبرداد و افزود: این میزان نسبت به مشابه سال گذشته رشد 11درصدی داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه مردم شریف و مومن شهرستان اراک می توانند از طریق شماره کارت 6037991899948925 و همچنین شماره حساب  0111552982003بانک ملی کمکهای نقدی خود را به این نهاد واریز نمایند، ادامه داد: این کمک ها در اسرع وقت به دست نیازمندان و محرومین خواهد رسید.

 

پرداخت 464 میلیون تسهیلات حمایتی ودیعه مسکن

رئیس کمیته امداد منطقه دو اراک در بخش دیگری از سخنانش به پرداخت 464 میلیون تومان تسهیلات حمایتی ودیعه مسکن در هفت ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این تسهیلات حمایتی ودیعه مسکن در هفت ماهه نخست امسال به مددجویان تحت حمایت تعلق گرفته است.

 

علیمردان با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی کنونی، ضرورت تامین مسکن به عنوان کالای اساسی زندگی مردم، این حوزه را همواره جزو اولویت دولتها قرار می دهد، ادامه داد: به همین جهت حل مسئله ودیعه مسکن جزو سرفصلهای کمکهای این نهاد قرار میگیرد.

 

وی اضافه کرد: تامین مسکن به عنوان نیاز اساسی مددجویان از اولیت های کاری کمیته امداد است که در هفت ماهه نخست امسال مبلغ 464میلیون تومان به 56 مددجوی تحت حمایت اختصاص یافت تا مشکل  ودیعه مسکن خود رامرتفع سازند.

 

این مقام مسئول در ادامه به پرداخت 485میلیون تومان تسهیلات مسکن صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در هفت ماهه نخست امسال نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی وشیوع ویروس کرونا، نیازمندان برای تامین مسکن به مراتب با مشکلات عدیده ای روبه رو هستند.

 

علمیران اضافه کرد: این نهاد با کمک صندوق قرض الحسنه  امداد ولایت تاکنون به یاری خدا توانسته درصدی از مشکل مسکن مددجویان را مرتفع سازد.

 

رئیس کمیته امداد منطقه دو ادامه داد: در هفت ماهه نخست امسال 485 میلیون تومان توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به 58مددجوی تحت حمایت وام مسکن اختصاص یافته است.

کد خبر 998073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha