همکاری ۹۷ اکیپ بسیجی برای اجرای طرح «شیهد سلیمانی» در بندرترکمن

شیرنگی گفت:در اجرای طرح«شهید سلیمانی» ۱۷ گروه بهداشتی متشکل از ۹۷ اکیپ بسیج در سطح شهرستان بندرترکمن شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدصادق شیرنگی» عصر امروز (شنبه ۸ آذر) در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در بحث شهید سلیمانی هماهنگی لازم با دستگاه اجرایی انجام شده است و لیست گروه های آسیب پذیر نیز در سطح شهرستان نهایی شده است.

 

فرماندار بندرترکمن ادامه داد: در اجرای این طرح ۱۷ گروه بهداشتی متشکل از ۹۷ اکیپ بسیج شکل گرفته است و همچنین جانمایی پایگاه های سلامت نیز در سطح شهرستان انجام شده است.

 

شیرنگی یادآور شد: در بحث اجرای طرح هوشمند مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا از یک آذر این طرح را در شهرستان بندرترکمن عملیاتی کردیم و بازدید مستمر از صنوف از در صبح، عصر و شب انجام می شود.

 

وی تاکید کرد: به منظور کنترل تردد چهار ایستگاه ایست بازرسی در ورودی شهرستان در نظر گرفته شده است و گزارش ها حاکی از آن است که  100 درصد دستگاه های اجرایی نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اهتمام دارند اما در سطح جامعه مشکلاتی هنوز وجود دارد و مردم تنها ۷۰ درصد این پروتکل ها را رعایت می کنند.

 

فرماندار بندرترکمن یادآور شد: از ابتدا شروع طرح محدودیت های هوشمند تا روز گذشته تعداد یک هزار و 230 مورد بازدید از صنوف داشتیم و 25 مورد واحد صنفی نیز پلمپ شده است و 742 مورد خودروی غیر بومی جریمه شده است.

کد خبر 998084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha