رعایت کمتر از ۶۹ درصد پروتکل های بهداشتی در صنایع و کارگاه های کوچک گلستان/ پلمپ دفاتر ازدواج متخلف در دستور کار قرار گرفت

جعفری گفت: پروتکل های بهداشتی کمتر از ۶۹ درصد در صنایع و کارگاه های کوچک گلستان رعایت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ناهید جعفری» عصر امروز (شنبه 8 آذر) در ستاد مقابله با پیشگیری با کرونا اظهار کرد: چهار شهرستان گرگان، کلاله، آق قلا و بندرترکمن در وضعیت قرمز قرار دارند و شیب شیوع ویروس کرونا در شهرهای گمیشان، بندرگز، علی آبادکتول و کلاله  افزایشی است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: دفاتر ثبت ازدواج جزو لیست اماکن هایی که از آنها بازرسی می کنیم قرار نداشت اما گزارش هایی مبنی برتخلف از این اماکن ارائه شده است و براساس مصوبه ستاد کرونا در صورت تخلف پلمپ می شوند.

 

جعفری یادآور شد: براساس نتایج بازرسی صنایع از ۲۶ آبان تا دوم  آذر آنگونه که باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی در صنایع و کارگاه های کوچک در استان صورت نمی گیرد و پروتکل های بهداشتی کمتر از 69  درصد در این اماکن رعایت می شود.

 

وی با بیان اینکه برای واحدها و اماکن صنفی که پروتکل های را رعایت نمی کنند تشکیل پرونده شده است، افزود: همچنین طبق بازرسی از بانک ها 75 درصد از پروتکل های بهداشتی رعایت می کنند.

 

کد خبر 998096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha