اجرای طرح ازدواج آسان در مناطق مختلف یزد

حیدری مسئول کانون خدمت رضوی امام حسن مجتبی (ع) یزد از اجرای طرح ازدواج آسان در مناطق مختلف یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ محمد تقی حیدری در نشست مجازی زنده قرار هشتم که با حضور بیش از 1000 خادمیار رضوی برگزار شد، گفت: اجرای طرح خورشید هشتم چهارشنبه‌های آخر هر ماه از سوی خادمیارهای منطقه امامشهر هر شب در یکی از مساجد این منطقه با هدف ارتباط نزدیک‌تر خادمیاران و مردم با یکدیگر برگزار می‌شود.

وی افزود: مسئول کانون خدمت رضوی با حضور در مساجد مختلف منطقه امامشهر در مورد عملکرد خادمیاران با هدف ارتباط نزدیک‌تر و جذب افراد برای همکاری با خادمیاران رضوی در شهرستان یزد به مردم گزارش می‌دهد.

مسئول کانون خدمت رضوی امام حسن مجتبی (ع) یزد به اقدامات دیگر کانون امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و ادامه داد: جلساتی با موضوع سبک زندگی رضوی با سخنرانی حجت‌الاسلام اولیا نژاد به‌صورت سلسه‌وار انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در کشور ایران رشد جمعیت کشور به‌سوی سالمندی می‌رود و به اهمیت افزایش جمعیت اشاره کرد و افزود: اجرای طرح ازدواج آسان را با هدف تحکیم، ترویج و تسهیل ازدواج در منطقه امامشهر انجام می‌دهیم.

حیدری گفت: در این طرح امام جماعت مساجد به عنوان محور جلسات و 5 نفر دیگر با ایشان همکاری می کنند و با نظارت رحیمی نسب مسئول آستان قدس رضوی استان یزد انجام می‌شود.

کد خبر 999760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha