شهید «فخری زاده» نماد قدرت علمی ایران اسلامی است

امام جمعه شهر آشخانه، شهید «محسن فخری زاده» را مایه فخر و مباهات ملت ایران و همچنین نماد قدرت علمی ایران اسلامی دانست.

حجت الاسلام «عباسعلی احمدزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: ترور استاد برجسته دانشگاه و مدیر خدوم عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور، دانشمند شهید «محسن فخری زاده» را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف و قهرمان ایران تبریک و تسلیت می گویم.

 

امام جمعه شهر آشخانه افزود: بدون شک شهید فخری زاده نماد قدرت علمی ایران اسلامی بود که تن و جان بدخواهان و دشمنان را از رشد خیره کننده علم و فناوری این مرز و بوم پرگهر به لرزه انداخته بود.

 

وی بیان کرد: دشمنان بدانند هر شهیدی که بر زمین بیفتد، ده ها قهرمان دیگر از این خاک برمی خیزند.

 

وی عنوان کرد: بی شک مجاهدت ها و تلاش های ارزنده و غرور انگیز آن شهید ارجمند درحوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه های راهبردی کشور و نیز عرصه مقابله با ویروس کرونا در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار و الهام بخش تربیت یافتگان مکتب امامین انقلاب اسلامی و فرزندان ملت ایران در دانشگاه ها و مراکز علم و فناوری در خلق افتخارات و پیشرفت های شگفت آور دیگر در آینده پیش روخواهد بود.

 

حجت الاسلام احمدزاده افزود: دشمنان کینه توز این سرزمین بدانند همچنان که تاکنون با به شهادت رساندن دانشمندان برجسته کشورمان در حرکت پیشرفت کشور به سوی قله های ترقی و کمال خللی وارد نشده، بعد از این هم نخواهد شد.

 

وی تصریح کرد: به اذن و یاری الهی جوانان غیور و انقلابی و تربیت یافتگان این شهید عزیز، با عزمی جدی تر در میدان مبارزه علمی حضور یافته و با کسب عالی ترین قله های پیشرفت و سعادت، خفت و زبونی هر چه بیشتری را برای دشمنان کینه توز جمهوری اسلامی ایران به ارمغان خواهند آورد.

 

امام جمعه آشخانه بیان کرد: از همه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و دستگاه قضایی می خواهیم هرچه سریع‌تر عاملان و آمران این جنایت را به سزای اعمالشان برسانند.

 

«محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند برجسته کشورمان، هفتم آذرماه در یک حادثه تروریستی به شهادت رسید.

کد خبر 998110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha