سران عشایر و شیوخ قبایل منطقه آزاد اروند ترور دانشمند هسته ای  را محکوم کردند

سران عشایر و شیوخ قبایل همزمان با تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، حمله تروریستی روز گذشته که منجر به شهادت «شهید محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای کشور شد را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، سران عشایر و شیوخ قبایل آبادان و خرمشهر طی بیانیه ای حمله تروریستی روز گذشته که منجر به شهادت دکتر محسن فخری زاده (دانشمند هسته‌ای کشورمان) شد را محکوم کردند.

 

در این بیانیه آمده است: عشایر و قبایل همیشه در صحنه خطه عظیم خوزستان به محض شنیدن خبر ترور ناجوانمردانه فخر ایران و دانشمند برجسته هسته ای جهان، آمادگی و حضورشان را برای اجرای هرگونه دستوری از سوی مقام معظم رهبری و دولتمردان اعلام می دارند.

 

اقدام عاملان این جنایت بزدلانه و کوردلانه بود و لذا عشایر عرب منطقه آزاد اروند؛ عمار وار دست بر نیام شمشیر گذاشته و چشم در چشم مقتدای خویش منتظر یک اشاره از معظم له هستند.

 

این سنت خبیسه ترور و دانشمند کشی توسط صهیونیست ها و سرسپردگان آنها در منطقه بسیار ناپسند بوده که آن را از هر حیث محکوم می کنیم.

 

شهید «محسن فخری زاده» یکی از فرزندان برومند ملتی است که می خواهند با عزت زندگی کنند و هیچگاه زیر بار ذلت نخواهند رفت، این جنایتکاران کوردل به خیال خویش با چنین اقدامات شنیعی می توانند انقلاب بزرگ اسلامی ایران را ضعیف کنند؛ فارغ از اینکه هزاران هزار جوان عاشق همچون شهید بزرگوار هسته ای در این مملکت جان برکف آماده جانفشانی هستند.

 

بدینوسیله ما شیوخ عشایر و سران قبایل شهرستان های آبادان و خرمشهر عمل دد منشانه شهادت دانشمند هسته ای «محسن فخری زاده» به دست ایادی کفر و نفاق و عاملان خود فروخته استکبار جهانی آمریکای جنایتکار و صهیونیست خون آشام و تکرار جمعه سیاهی دیگر را به شدت محکوم کرده و ضمن بیعت مجدد با نظام جمهوری اسلامی و آرمان های امام راحل خمینی کبیر و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای؛ خواهان انتقامی سخت و پاسخی دندان شکن به این جنایت می باشیم.

 

در پایان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و قدردانی از تلاش های خالصانه و بی دریغ خدمت گذاران بسیجی، بسیجیان به عنوان لشکر مخلص خدا همواره نیروهای صادق این نظام هستند که همچون خاری در چشم دشمنان، جوانمردانه جلوی هر توطئه ای ایستاده اند و حافظ جان و مال مردم هستند.

 

کد خبر 998136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha