احیای فرهنگ کتاب و کتابخوانی به عنوان رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد است

جوادیان زاده در مراسم افتتاح کتابخانه تخصصی تئاتر استان یزد گفت: احیای فرهنگ کتاب و کتابخوانی به عنوان رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مجید جوادیان‌زاده» عصر امروز در مراسم افتتاحیه کتابخانه تخصصی تئاتر استان یزد گفت: هنرمند نمایشی باید در جستجوی اندیشه های جدید باشد تا بتواند ایده های جدید را ارائه دهد و به همین منظور معتقدیم که هنر تئاتر، هنر اندیشه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: افتتاح کتابخانه تخصصی تئاتر می تواند هنر کتاب و کتابخوانی را به پشتیبانی هنر تئاتر بیاورد.

وی افزود: یکی از رویکردهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است که در این زمینه نیز پایتخت کتاب ایران را در سال 98 کسب کرد.

جوادیان زاده گفت: از اقدامات ما در این زمینه احیای کتابخانه‌های گروه‌های مختلف اجتماعی، دانشگاه‌ها، تقویت کتابخانه‌های انجمن‌های فرهنگی و هنری است.

وی افزود: کتابخانه تخصصی تئاتر استان یزد بیش از 2 هزار عنوان کتاب دارد که بیش از 700 عنوان کتاب توسط این اداره کل و 350 عنوان کتاب نیز توسط موسسه پاژیوان به این کتابخانه اهدا شده است.


 

کد خبر 998190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha