شهادت شهید فخری زاده، اقدامی تروریستی و غیرانسانی بود

عنایتی گنجی گفت: شهادت شهید فخری زاده، اقدامی تروریستی و غیرانسانی بود که به سرکردگی استکبار جهانی انجام شد و بی جواب نمی ماند.

«حسن عنایتی گنجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: شهید محسن فخری زاده، سردار سرافراز پژوهش و نوآوری بود که در جایگاه بلند علمی و پژوهشی خود خدمات شایانی را به ایران اسلامی ارائه کرد و راهشان همچنان با همت اندیشمندان و دانشمندان ادامه دارد.

 

فرمانده انتظامی بهشهر افزود: دشمن با ترور و شهادت این دانشمندان، اگر چه جسم این افراد را از بین ما می برد اما فکر و اندیشه و راه این شهدا همچنان در جامعه ما جاری و ساری خواهد بود.

 

وی یادآور شد: شهید فخری زاده عمر با برکت خود را در راه خدمت به اسلام و ایران اسلامی، توسعه دانش و فن آوری و خدمت به امنیت مردمان این سرزمین گذراند و اجر و پاداشی غیر از شهادت برای ایشات متصور نبود.

 

عنایتی گنجی گفت: شهادت شهید فخری زاده، اقدامی تروریستی و غیرانسانی بود که به سرکردگی استکبار جهانی انجام شد و بی جواب نمی ماند.

 

فرمانده انتظامی بهشهر با اعلام اینکه شهادت این مرد بزرگ که از مدیران متعهد و متخصص کشورمان بودند؛ گامی برای تلاش بیشتر ما برای رسیدن به فن آوری های مختلف علمی و پژوهشی است، یادآور شد: بی تردید دانشمندان ایرانی و ملت های آزادی خواه جهان، راه شهید فخری زاده را ادمه داده و این شهادت بر استکبارستیزی مردم ما خواهد افزود.

کد خبر 998196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha