ترور و شهادت فرزندان این مرز و بوم شجره انقلاب را تنومندتر می‌کند

امام جمعه آبسرد دماوند گفت: با ترور و شهادت فرزندان این مرز و بوم شجره انقلاب تنومندتر و از هر شاخه آن هزاران جوان انقلابی خواهد روئید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران،در پی شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، که روز جمعه در شهر آبسرد مورد ترور و به درجه رفیع شهادت نائل آمد حجه الاسلام سید احمد میرشریفی امام جمعه شهر آبسرد در پیامی شهادت این شهید بزرگوار را تسلیت گفتند و متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ
و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی شود. خداوند به زودی آنان را راهنما می نماید و حالشان را نیکو می گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می دهد.
یک بار دیگر چهره پلید و سیاه و کریه آمریکای جنایت کار و صهیونیست خون خوار را شاهد بودیم ،این بار در شهر آبسرد شهری که هیچگاه صدای شلیک و انفجار به خود ندیده بود ولی حالا به خود بیاییم و بنگریم که دشمن از آنچه که فکر می کنیم به ما نزدیک و نزدیک تر است.
بار دیگر تروریست های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه ، یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی،پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.
«شهید دکتر محسن فخری زاده» یکی از مدیران و خدمتگزاران در عرصه پژوهشی و علمی و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بودند که در جریان این ترور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند
تروریست های بزدل با این خیال محال که می توانند مانع پیشرفت و ترقی ملت عزیزمان در تمام عرصه ها شوند ولی بدانند که با ترور و شهادت فرزندان این مرز و بوم شجره انقلاب تنومند تر و از هر شاخه آن هزاران جوان انقلابی خواهد روئید.
اینجانب شهادت این دانشمند صنعت دفاعی را به فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) و همه هموطنان انقلابی و مخصوصا مردم شریف شهر آبسرد و حومه تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
سید احمد میرشریفی
امام جمعه شهر آبسرد و حومه
 

کد خبر 998209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha