پروژه شیطانی ترور «شهید فخری زاده» گناهی نابخشودنی است/ضرورت جدی شناسایی عاملان و مسببان این ترور

امام جمعه بخش بوستان شهرستان بهارستان با تاکید بر شناسایی عاملان و محاکمه ترور دانشمند هسته ای کشورگفت: پروژه شیطانی ترور «شهید فخری زاده» گناهی نابخشودنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بخش بوستان شهرستان بهارستان در پیامی شهادت نخبه کشوری«شهید دکتر محسن فخری زاده» را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
شهادت اجر و پاداش خداوند متعال برای مردان بزرگی است که با سالها مجاهدت مخلصانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین، جان در طبق اخلاص گذاشته اند و دل به معبود داده اند.

بار ديگر تروريست هاي کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامي وحشیانه ، يکي از مديران و خدمتگزاران عرصه علمی،پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند

«شهید دکتر محسن فخری زاده» از مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود. در طول دوران عمر با برکت خود منشا خدمات فراوانی شده بود و همچنین ایشان توانسته بود توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند. این شهید گرانقدر همزمان در دو عرصه صنعت موشکی و صنعت هسته ای فعالیت داشت.
برجام، مقدمه سلسله قراردادهای ننگین دیگری بود که برجام منطقه ای و برجام موشکی نیز گام های عقیم مانده بعدی آن بود.
عدم تحلیل درستِ این پروژه شیطانی، عدم توجه به علل، سابقه ولاحقه آن، گناهی است نابخشودنی که امیدواریم متولیان امور، نخبگان سیاسی و همه دلسوزان نظام اسلامی، در این ماجرا بدان توجه فرمایند.

اینجانب بعنوان خادم فرهنگی، شهادت این دانشمند کم نظیر را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای( مد ظله العالی)، مردم نجیب و بزرگوار ایران اسلامی وجبهه مقاومت وامت شهید پرور شهرستان بهارستان(بخش بوستان) تبریک و تسلیت گفته و به جنایتکاران اعلام می داریم همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دوران بزن در رو تمام شده،  این حمله تروریستی و ددمنشانه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونستی که نشانه ای بارز از خوی تروریستی دولت آمریکا است بدون پاسخ نخواهد ماند.

                    سید علی حسینی
      امام جمعه بخش بوستان استان تهران

 

کد خبر 998211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha