ترور فخری زاده ایران را برای رسیدن به قله های دانش مصمم تر می کند

ابهری گفت:ایران با ترورهای دانشمندان برای رسیدن به قله های دانش هر روز مصمم تر شده است. جوانان و سربازان گمنام امام زمان (عج) با اراده فولادین راه این گوهر را ادامه می دهند. 

 به گزارش خبرگزاری شبستان: «مجید ابهری»، متخصص علوم رفتاری در خصوص ترور شهید فخری زاده گفت: ترور موذیانه وناجوانمردانه دکتر فخری زاده داغی تازه بر داغ های دانشمندان هسته ای که به دست رژیم موذی صهیونیسم به شهادت رسیدند، همچنین شهادت ستاره آسمان شجاعت سلیمان عشق تازه شد.

 

وی افزود: این جنایت هولناک چندین آموزه برای نهادهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان باید داشته باشد. 


ابهری ادامه داد: دو سال پیش وقتی نتانیاهو کودک کش در مقابل یک تابلو با اشاره به نام پروفسور فخری زاده گفت این نام را فراموش نکنید از همان جا نقشه ترور این دانشمند بزرگ طراحی شد و به عملیات سپرده شد. با توجه به ایادی خودفروخته صهیونیسم در بسیاری از کشورها بعد از ترور شهید شهریاری باید ضریب حفاظت این عناصر گران قیمت به حداکثر می رسید.


این آسیب شناس اجتماعی تصریح کرد: عوامل تروریست با ورود به تهران و آبسرد دماوند دست به این جنایت زدند و این نشان می دهد جلسه مثلث شوم خاورمیانه بین بن سلمان، پمپئو و نتانیاهو در خاک سعودی برای این طرح جنایتکارانه بود که رژیم صهیونیستی اصرار بر مخفی نگاه داشتن آن داشت.


این متخصص علوم رفتاری بیان کرد: این فاجعه اسفناک را در وهله اول به پیشگاه ولیعصر(عج) و مقام معظم رهبری و خانواده داغ دیده دکتر فخری زاده، سپاه پاسداران و ملت شریف ایران تسلیت می گویم و به خون مقدس این شهدا سوگند یاد می کنیم تا گرفتن انتقام خون پاک آنها آرام نخواهیم شد.



 



 
کد خبر 998297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha