اجرای رزمایش زیستی «شهید سلیمانی» به همت کانون «منتظران نور» جهرم

نیکجو گفت: رزمایش زیستی «شهید قاسم سلیمانی» به منظور ضدعفونی اماکن عمومی به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم به اجرا در آمد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا و کمک به مدافعان سلامت، اجرای رزمایش زیست محیطی «شهید قاسم سلیمانی» در برنامه کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم قرار گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: هدف از اجرای این برنامه که همزمان با هفته بسیج به اجرا در آمد، گندزدایی و ضدعفونی درمانگاه ها، معابر و مبلمان شهری بوده است.

 

وی به اقدامات کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در راستای رزمایش زیستی اشاره کرد و اظهار داشت: گندزدایی و ضدعفونی محیط پیرامونی هنرستان «مهر» از جمله اقدامات بچه های مسجد در اجرای رزمایش زیست محیطی «شهید قاسم سلیمانی» بوده است.

 

نیکجو با اشاره به اینکه توزیع ماسک میان شهروندان نیز بخش دیگری از این رزمایش را به خود اختصاص داد، عنوان کرد: بخش از این رزمایش در قالب پویش «ماسک بزن» به توزیع ماسک رایگان میان شهروندان اختصاص داشت که اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در این زمینه به توزیع ماسک میان شهروندان اقدام کردند.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین در اعضای این کانون در جریان اجرای این رزمایش، پیش از این اقدام به گندزدایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جهرم اقدام کردند، خاطرنشان کرد: این اقدام با حضور بچه های مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم با اشاره به اینکه این کانون تا کنون برنامه های متعددی در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری و کمک به آسیب دیدگان کرونایی به اجرا در آورده است، عنوان کرد: پیش از این نیز اعضای این کانون همزمان با هفته بسیج اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی کرده و بسته ها را میان محرومان و خانواده های نیازمند اطراف مسجد توزیع کردند.

 

وی با اشاره به اینکه اجرای پنجمین مرحله از طرح «کمک مومنانه» در این کانون فرهنگی و هنری همزمان با هفته بسیج به اجرا در آمده است، تصریح کرد: در این طرح که با مشارکت خیران، نیکوکاران و اهالی مسجد اجرا شد، تعداد 30 بسته مواد غذایی به ارزش چهار میلیون و 500 هزار تومان تهیه و میان خانواده های محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم در پایان، خاطرنشان کرد: بسته های توزیع شده میان خانواده های محروم در این مرحله از طرح «کمک مومنانه» شامل برنج، ماکارونی، سویا، روغن و رب گوجه بوده است.

کد خبر 998305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha